HTML

Piackutatás.blog.hu

Piackutató és marketinges szubkultúra. Kortárs piackutatás, cutting-edge technológiák, kutatási konferenciák, kutatási hírek a hazai és az angolszász piacokról - friss gondolatok, friss hírek a kutatási iparágból, első kézből. A blogot a Forecast Research kutatója szerkeszti.

Piackutatás Hírek

Hírlevél! Emailben értesülhetsz a blogon megjelent új cikkekről. A korábbi Feedburner-es hírlevél sajnos nem működik, újra fel kell iratkoznod, pl. ITT vagy ITT. (Csak add meg a blog RSS URL-jét: https://piackutatas.blog.hu/rss és az email címedet.) Még több hír kell? Iratkozz fel erre a csatornára is: https://www.piackutatas-hirek.hu/rss/osszes-hir

Tagek - Főbb témakörök

access panel (9) acnielsen (2) adat (63) adatbányászat (24) adatbázis (24) adatgyűjtés (14) adatminőség (3) adatrögzítés (2) adatvédelem (3) adatvizualizáció (54) ad hoc (3) affectiva (2) agb nielsen (2) agyhullámelemzés (16) agyszkennelés (13) AI (4) algoritmus (2) álláshirdetés (4) antropológia (1) apple (5) arcfelismerés (9) archetípus (2) arckódolás (13) árérzékenység vizsgálat (3) arf (1) árvizsgálat (3) asszociáció (1) asszociatív technika (1) átirat (2) atkári csaba (1) attitűd (1) augmented reality (1) authority site (1) automata tesztelés (1) avatar (2) b2b (2) babocsay ádám (1) bacher jános (1) barcza enikő (2) bar chart (1) bevásárlóközpont (1) big data (24) big mac index (1) bimodális megoszlás (1) biometria (4) bioszenzor (2) blind teszt (4) blog (9) bpto (2) brainstorming (3) brand (4) branding (2) brand equity (1) brand power (1) brand price trade off (1) brief (2) business intelligence (4) buzzword (1) call center (3) capi (2) casro (1) cati (8) cawi (2) célcsoport (7) chart (39) chio (1) chris anderson (2) cint (3) client service (1) coca cola (14) coke (8) conjoint (2) conjoint elemzés (1) conness (1) consumer insight (18) cookie (1) corvinus egyetem (8) crowdsourcing (1) csoportdinamika (5) csoporthatás (2) customer satisfaction survey (2) David McCandles (1) deli (1) deliberative poll (2) demográfia (6) desk research (1) detektívtükör (10) diagram (4) digg (1) digitális etnográfia (8) digitális média (1) digividuals (1) diktafon (1) disney (1) divat (1) diy (19) diy kutatások (38) domino pizza (1) dove (1) Dove (1) do it yourself survey (35) dunnhumby (2) eeg (4) elkísért vásárlás (1) ellenőrzés (1) előteszt (2) emg (1) emlékkonferencia (1) emotimeter (2) ep választás (1) érdekesség (4) érzékszervi teszt (4) érzelemfelismerés (2) esomar (46) esomar price study (2) etnográfia (37) exit poll (1) exit store (1) eye tracking (21) facebook (22) faktoranalízis (1) feitel balázs (1) felmérés (4) fenomenológia (1) field research (1) finn raben (4) fisheye (1) fmcg (10) fmri (6) fogyasztói csoport (2) fogyasztói magatartás (79) fókuszcsoport (102) fókusz stúdió (14) forrester (11) free (2) gallup (3) gallup poll (1) gamification (10) gazdaságkutatás (2) géczi tamás (2) geofencing (3) geolokáció (5) geolokációs marketing (2) geotargeting (1) gfk (15) gfk emo sensor (1) gfk europanel (1) globális kutatás (7) global market research (3) gmail (1) gmi (1) google (15) google consumer surveys (2) Google Glass (1) gps (1) grafikon (6) groupon (2) guide (2) gvh (1) gyorsétterem (1) hackathon (1) hall teszt (1) hálózatkutatás (6) hálózatok (6) hans rosling (2) henry ford (2) hibahatár (1) hibrid kutatás (3) hipotézis (2) hírlevél (6) hoffmann (1) hoffmann márta (3) hólabda módszer (1) home teszt (3) home use teszt (1) honomichl jelentés (1) hőtérkép (2) humor (34) iat (1) idegtudomány (8) időmérleg (1) ifjúságkutatás (5) immersion day (1) immersive research (1) imperium (1) implicit association test (2) implicit technika (3) index (1) infografika (56) innováció (14) insight (24) insight community (3) intellio visiscan (1) interactive voice response (1) interjú (4) interjúkészítő robot (2) interjúvázlat (1) internet (1) internet penetráció (1) internet technológia (1) in store marketing (3) ipad (6) iphone (11) ipsos (19) iskola (1) iso (10) ivr (1) iWatch (1) iwatch (1) jacobs (1) jakab áron (2) jövőkutatás (8) kantar (6) karrier (6) kártyaválogatás (2) képzés (2) kérdezőbiztos (18) kérdőív (38) kérdőíves interjú (14) kérdőívszerkesztés (11) kétnyelvű kérdezőbiztos (1) kindle (2) kisérőlevél (1) kiss bíborka (2) ki kicsoda (7) kkv (5) kkv piackutatás (1) klenovszki jános (9) kognitív lingvisztika (1) kólapiac (3) kollaboratív felmérés (1) kollázs (4) koncepcióteszt (1) konferencia (41) konjunktúrakutatás (1) kontextus (2) konzultáció (1) kördiagram (8) korreláció (1) kozák ákos (4) közbeszerzés (4) közösségi média (59) közvéleménykutatás (134) kreatív online (1) ksh (3) kurucz imre (2) kutatási iparág (115) kutatásmódszertan (7) kutatás konferencia (4) kutatócentrum (1) kvalitatív (55) kvantitatív (13) kvótás mintavétel (1) lifelogging (4) linkedin (4) loréal (1) mácsai tamás (1) márkaépítés (26) márkaerő (17) márkaérték (4) márkaismertségi kutatás (1) márkakutatás (25) márkapreferencia (32) márka kommunikáció (32) marketing (74) marketingkutatás (104) marketingkutató magazin (5) marketingstratégia (9) marketing insight (10) markettools (1) market research (15) marlboro (1) mba (1) mcdonalds (2) mckinsey (1) médiakutatás (12) megfigyelés (9) mélyinterjú (16) mém (5) memetika (1) memetikai marketing (2) memrb (1) mesterséges intelligencia (4) mészáros józsef (2) microsoft (1) milka (1) millenniumi generáció (1) millward brown (10) minőségbiztosítás (11) minőségi piackutatás (7) minőségi piackutatásért egyesület (1) mintanagyság (2) mintavétel (4) mmsz (2) mobil kutatás (21) moderátor (20) moderators guide (3) motivációkutatás (12) motívumkutatás (3) mp3 (1) mra (2) mroc (16) mrsz (1) multimédia (1) műszeres mérés (7) mutf (3) mystery calling (1) mystery shopping (8) mystery visit (1) nano kérdőív (2) napi chart (19) natural language processing (1) near field communication (1) népsűrűség (1) nestlé (1) netnográfia (5) net promoter score (3) neurológia (8) neuromarketing (31) neuroökonómia (2) new mr (10) nézettség mérés (2) nfc (1) nielsen (8) nigel hollis (3) nlp (2) nonverbális kommunikáció (3) nordsee (1) nps (3) nrc (6) nyelvi relativizmus (1) ogilvy (4) okostelefon (11) oktatás (1) omnibusz (3) online (30) online analitika (1) online community (27) online fókuszcsoport (18) online közösség (33) online kutatás (102) online marketing (1) online market research (1) online market research in Hungary (1) online panel (51) online piackutató (1) online video (4) openamplify (1) opinion leader (2) optimus (1) panel (46) panelmenedzsment (2) páros interjú (1) pártpreferencia (1) pay for performance (1) peanut labs optimus (1) pepsi cola (4) persil (1) pet (1) piacbefolyásolás (5) piaci stratégia (4) piackutatás (957) piackutatási diákverseny (9) piackutatás állás (2) piackutatás ázsiában (1) piackutatás blog (7) piackutatás felszabadítási front (2) piackutatás hírek (125) piackutatás képzés (1) piackutatás mém (1) piackutatás napja (5) piackutatás napja konferencia (6) piackutatás története (1) piackutató (352) piackutatók magyarországi szövetsége (8) piackutató bot (6) piackutató intézetek (8) piackutató robot (8) pie chart (17) pilot interjú (1) Pinterest (1) pintér róbert (3) pixer (3) pmsz (26) politikai véleménykutatás (13) populáció (1) portfolioblogger (30) postteszt (1) posztgraduális képzés (1) powerpoint (14) ppt (17) prediktív analitika (2) preteszt (5) prezentáció (19) prezi (3) price sensitivity measure (1) price study (2) primer piackutatás (1) prizma (1) próbavásárlás (7) professzionális piackutatók társasága (6) projektív technikák (2) promedius (1) psm (2) pspp (1) pszichodráma (1) pszichológia (3) qr kód (7) qsensor (1) quantified self (1) quick and dirty (2) readers digest (1) reckitt benckiser (1) red bull (2) reklám (18) reklámkutatás (11) reklámteszt (12) relevant id (1) reprezentatív (8) reprezentativitás (1) research international (1) research liberation front (1) research world (5) retail audit (1) rfid (4) river sample (1) river sampling (1) rlf (1) roi (6) round robin (2) rss (2) sapir whorf (1) sara lee (1) scholl (1) screening questions (1) script (1) second life (3) shopper kutatás (3) Síklaki István (1) síklaki istván (1) skinvertising (1) SMS kutatás (1) social media (30) social network (7) SoLoMo (2) spin doctor (1) spontán márkaismeret (1) spss (9) stan sthaunathan (2) starbucks (1) statisztika (71) steve jobs (4) storytelling (1) superbrands (1) surf (1) survey (4) surveygizmo (1) survey monkey (8) synovate (6) szakértői interjú (1) szakértő válaszol (1) szavazás (7) szegmentáció (5) szekunder piackutatás (1) szekvenciális monadikus (1) szemantika (2) szemiotika (7) szemkamera (20) szemkamerás vizsgálat (18) szemkövetés (12) szemkövetéses vizsgálat (15) szerepjáték (2) szignifikáns (2) szimulált depriváció (2) szociálpszichológia (2) szociodemográfia (2) szociológus (1) szondaphone (3) szonda ipsos (5) szövegelemzés (10) szubkultúra (1) szűrőkérdőív (1) tablet (1) taktikai piackutatás (4) támogatott márkaismeret (1) tanácsadás (6) tanulmány (1) tárki (1) társadalomkutatás (6) társadalomstatisztika (3) társadalomtudomány (6) tartalomelemzés (3) technológia (4) technológiai szingularitás (4) telefonos kutatás (16) telemarketing (6) tematikus ajánló (8) tender (1) terepnapló (1) termékfejlesztés (12) termékteszt (5) tervező team (2) tesco (4) tesco direct (1) tesztáruház (1) tesztpiac (1) tetszési index (1) texting (1) text mining (2) tns (8) tns hoffmann (1) tobii (1) toborzás (2) toluna (6) topline (2) történetmesélés (1) tracking kutatás (1) transzhumanizmus (2) trend (90) trendkutatás (2) triád interjú (1) truesample (3) twitter (21) u&a (1) üdítőpiac (1) ugc (1) ügyfélelégedettségi kutatás (2) ügyfélkapcsolat (2) új piackutatás (7) unilever (3) usage attitude (1) usp (1) utópia (2) vakteszt (2) válaszadó (2) választáskutatás (1) valóságshow (1) valószínűségi mintavétel (3) vásárlóerő (1) vélemény (2) véleményvezér (1) venn diagram (9) vevőelégedettségi kutatás (1) vezérfonal (2) videó etnográfia (2) világpiac (2) virtuális kérdezőbiztos (1) virtuális piackutatás (2) viselhető eszközök (1) viselkedés gazdaságtan (5) visszaemlékezés (2) vizi ferenc (2) Vizi Ferenc (1) vizuális etnográfia (2) vörös csilla (2) web2.0 kutatás (3) web analitika (1) web tracking (1) who is who (7) widget (1) wikipedia (1) wom (1) workshop (3) youtube (1) y generáció (9) závecz tibor (1) zweifel (1) Címkefelhő

Creative Commons licenc

Creative Commons Licenc

Tematikus ajánló – Eye tracking

2011.11.21. 05:30 Forecast Research - www.forecast.hu

A blog kéthetente jelentkező sorozatában egy-egy témához kapcsolódóan ajánlok korábbi blogbejegyzéseket. A válogatás nem teljes körű, az adott témában a blogon megjelent összes bejegyzés a „Tagek – Főbb témakörök” oldaldoboz megfelelő címkéjére kattintva…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás piackutatás hírek tematikus ajánló

Bizalmi válság?

2011.11.18. 05:43 Forecast Research - www.forecast.hu

A piackutatók úgy érzik, nem kedvelik, és nem tisztelik őket. Szerintük az ügyfelek nem értékelik eléggé munkájuk fontosságát, hogy a munkavégzés gyorsaságát helyezik előtérbe, szemben annak minőségével, és nem tudnak különbséget tenni egy csúcsminőségű kutatás és…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás minőségi piackutatás kutatási iparág

Napi chart

2011.11.17. 05:04 Forecast Research - www.forecast.hu

Szólj hozzá!

Címkék: chart pie chart napi chart

Adjuk a kutatási jelentést a válaszadók kezébe

2011.11.16. 05:33 Forecast Research - www.forecast.hu

Egy piackutató cég kvantitatív kutatási vezetője szerint éppen ideje lenne átadni a kutatási jelentéseket a válaszadóknak is. Mi a nagy ötlet?Piackutatási riportokat kell készítenünk a válaszadóink számára. Nem úgy értem, hogy komplett riportokat kell küldenünk nekik, vagy…

1 komment

Címkék: piackutatás marketingkutatás topline

Csak egy mondat - piackutatóktól

2011.11.14. 05:25 Forecast Research - www.forecast.hu

"A statisztika olyan, mint a bikini. Amit megmutat, a szuggesztív; de amit eltitkol, az létfontosságú."   Minden piackutatás hír egy helyen >>> Piackutatás-hírek.hu Piackutatás hírek a Facebookon is >>> facebook.com/piackutatas.hirek  

1 komment

Címkék: piackutatás piackutató

Miért pompomlányt alkalmazunk, ha hátvédre van szükségünk?

2011.11.11. 04:18 Forecast Research - www.forecast.hu

Hogy kerül a pompomlány az asztalra? Kiderül egy külföldi kutató eszmefuttatásból. Rengeteg fórumon és blogon láttam különféle vitákat arról, hogyan tehetjük a kérdőíveket érdekesebbé a válaszadók számára annak érdekében, hogy magasabb válaszadási arányt érjünk el.…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás kérdőív kérdőívszerkesztés kutatási iparág

Napi chart

2011.11.10. 05:00 Forecast Research - www.forecast.hu

Szólj hozzá!

Címkék: chart venn diagram napi chart

Sikerdíjas rendszer a piackutatásban: Pay-for-Performance 2.0

2011.11.09. 05:14 Forecast Research - www.forecast.hu

Ez az ember a világon kutatásra egyik legtöbbet áldozó cégnek, a Coca-Colának dolgozik. Változást akar elérni, mégpedig olyan formában, hogy elsőnek alkalmazza az úgynevezett „fizess a teljesítményért” (pay-for-performance) modellt. Stan Sthanunathan, a Coca-Cola…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás coca cola kutatási iparág pay for performance stan sthaunathan

Tematikus ajánló – Fókuszcsoport (2.)

2011.11.09. 05:00 Forecast Research - www.forecast.hu

A blog kéthetente jelentkező sorozatában egy-egy témához kapcsolódóan ajánlok korábbi blogbejegyzéseket. A válogatás nem teljes körű, az adott témában a blogon megjelent összes bejegyzés a „Tagek – Főbb témakörök” oldaldoboz megfelelő címkéjére kattintva…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás piackutatás hírek tematikus ajánló

Amazon Kindle, a gondolkodó emberek „tabletje”

2011.11.07. 04:41 Forecast Research - www.forecast.hu

A piackutatás szexi. A Kindle is! Hogy jön össze ez a kettő? Mindjárt elmondom. Néhány hete boldog és elégedett tulajdonosa lettem ennek a nagyszerű kütyünek. Le vagyok nyűgözve a tudásától, funkcióitól, könnyű kezelhetőségétől és mindenek előtt a feelingtől –…

Szólj hozzá!

Címkék: kindle piackutatás hírek

Csináljunk még több ingyenes kutatást!

2011.11.04. 05:30 Forecast Research - www.forecast.hu

Az alábbiakban egy külföldi kutató próbál minket meggyőzni arról, hogy kutassunk ingyen.Halljuk a zseniális ötletet!Miért is nem készítünk ingyenes piackutatást? Gondoljunk csak a sok kezdő cégre – keményen dolgoztak, hogy megalakuljanak, és most még keményebb munka vár…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás piackutató

Napi chart

2011.11.03. 05:28 Forecast Research - www.forecast.hu

Szólj hozzá!

Címkék: chart pie chart napi chart

Miért éri meg karriert csinálni a piackutatásban?

2011.11.02. 05:09 Forecast Research - www.forecast.hu

Sokan a piackutatás terén szeretnék megvalósítani önmagukat. Mielőtt karriert csinálnának, szeretnének választ kapni néhány kérdésre – kérdésekre, melyekre mindenki választ várt volna, amikor karrierjét elkezdte. Reményeink szerint ez a cikk segítséget nyújt majd…

Szólj hozzá!

Címkék: karrier piackutatás piackutató

Csak egy mondat - piackutatóktól

2011.10.31. 05:31 Forecast Research - www.forecast.hu

"Az etnográfiában nincs semmi új. Úgy 1930 óta létezik."   Minden piackutatás hír egy helyen >>> Piackutatás-hírek.hu Piackutatás hírek a Facebookon is >>> facebook.com/piackutatas.hirek  

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás piackutató

Piackutatás a virtuális valóságban

2011.10.28. 04:25 Forecast Research - www.forecast.hu

Ha van valami, ami különösen élvezetes a kutatás során: látni azt, hogy egy adott téma mely perspektívái váltakoznak a kutatói véleményekben, akik bizony gyakran változtatják megközelítésüket annak megfelelően, milyen témáról beszélünk. Gyanítom, hogy sok kutató osztja…

Szólj hozzá!

Címkék: social network second life piackutatás social media piackutató bot piackutató robot virtuális piackutatás

Szolgálati: fejlesztések zajlanak a Piackutatás Hírek oldalon

2011.10.27. 16:30 Forecast Research - www.forecast.hu

A Piackutatás Hírek (PH) oldal továbbfejlesztésén dolgozunk jelenleg, ezért érdekes dolgok, kisebb fennakadások előfordulhatnak az oldalon (de mindez nem akadályozza használatát). Semmi sem végleges még, sem a hírforrások sorrendje, sem más. Folyamatosan kerülnek ki az oldalra az…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás hírek

Napi chart

2011.10.27. 05:29 Forecast Research - www.forecast.hu

Szólj hozzá!

Címkék: chart venn diagram napi chart

Gamification: a piackutatás jövője a játékok szemszögéből

2011.10.26. 05:07 Forecast Research - www.forecast.hu

A „piackutatás játékok segítségével” koncepciója, avagy az RTG (“Research Through Gaming”) az elmúlt években vált népszerűvé piackutatói körökben. Ha beírod a #New MR-t vagy a #Gamification-t a Twitter-re, látni fogod, hogy az emberek beszélnek a dologról.…

Szólj hozzá!

Címkék: trend piackutatás kutatási iparág new mr gamification

Venn piagram

2011.10.25. 05:00 Forecast Research - www.forecast.hu

Sütiből (pie) készült Venn diagram. Nyamm!(fd)

Szólj hozzá!

Címkék: diagram venn diagram

Tematikus ajánló – Csoportdinamika

2011.10.24. 05:19 Forecast Research - www.forecast.hu

A blog kéthetente jelentkező sorozatában egy-egy témához kapcsolódóan ajánlok korábbi blogbejegyzéseket. A válogatás nem teljes körű, az adott témában a blogon megjelent összes bejegyzés a „Tagek – Főbb témakörök” oldaldoboz megfelelő címkéjére kattintva…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás piackutatás hírek tematikus ajánló

süti beállítások módosítása