A néhány hét múlva, március 18-án Egerben megrendezésre kerülő Médiapiac Kutatás 2015 konferencia egyik célja, hogy választ adjon arra a kérdésre, mit tekinthetünk innovációnak a piackutásban, melyek azok az innovációk, amelyek nemcsak a kutatók, de a megbízók eszköztárába is bekerültek, vagy a jövőben bekerülhetnek.
Ezzel kapcsolatban arra kérünk benneteket (a blog olvasói közül azokat, akik piackutatóként dolgoznak kutató ügynökségnél vagy ügyféloldalon), hogy szánjatok 10 percet a szervezők által összeállított kérdőív kitöltésére, hogy megismerhessék a ti véleményeteket is erről az izgalmas témáról. A kérdőív kitöltőknek a szervezők elküldik a kutatás összefoglalóját, illetve 10 db konferenciajegyet és egy tabletet sorsolnak ki.
Segítségeteket köszönjük!
(Piackutatás blog)