HTML

Piackutatás.blog.hu

Piackutató és marketinges szubkultúra. Kortárs piackutatás, cutting-edge technológiák, kutatási konferenciák, kutatási hírek a hazai és az angolszász piacokról - friss gondolatok, friss hírek a kutatási iparágból, első kézből. A blogot a Forecast Research kutatója szerkeszti.

Piackutatás Hírek

Hírlevél! Emailben értesülhetsz a blogon megjelent új cikkekről. A korábbi Feedburner-es hírlevél sajnos nem működik, újra fel kell iratkoznod, pl. ITT vagy ITT. (Csak add meg a blog RSS URL-jét: https://piackutatas.blog.hu/rss és az email címedet.) Még több hír kell? Iratkozz fel erre a csatornára is: https://www.piackutatas-hirek.hu/rss/osszes-hir

Tagek - Főbb témakörök

access panel (9) acnielsen (2) adat (63) adatbányászat (24) adatbázis (24) adatgyűjtés (14) adatminőség (3) adatrögzítés (2) adatvédelem (3) adatvizualizáció (54) ad hoc (3) affectiva (2) agb nielsen (2) agyhullámelemzés (16) agyszkennelés (13) AI (4) algoritmus (2) álláshirdetés (4) antropológia (1) apple (5) arcfelismerés (9) archetípus (2) arckódolás (13) árérzékenység vizsgálat (3) arf (1) árvizsgálat (3) asszociáció (1) asszociatív technika (1) átirat (2) atkári csaba (1) attitűd (1) augmented reality (1) authority site (1) automata tesztelés (1) avatar (2) b2b (2) babocsay ádám (1) bacher jános (1) barcza enikő (2) bar chart (1) bevásárlóközpont (1) big data (24) big mac index (1) bimodális megoszlás (1) biometria (4) bioszenzor (2) blind teszt (4) blog (9) bpto (2) brainstorming (3) brand (4) branding (2) brand equity (1) brand power (1) brand price trade off (1) brief (2) business intelligence (4) buzzword (1) call center (3) capi (2) casro (1) cati (8) cawi (2) célcsoport (7) chart (39) chio (1) chris anderson (2) cint (3) client service (1) coca cola (14) coke (8) conjoint (2) conjoint elemzés (1) conness (1) consumer insight (18) cookie (1) corvinus egyetem (8) crowdsourcing (1) csoportdinamika (5) csoporthatás (2) customer satisfaction survey (2) David McCandles (1) deli (1) deliberative poll (2) demográfia (6) desk research (1) detektívtükör (10) diagram (4) digg (1) digitális etnográfia (8) digitális média (1) digividuals (1) diktafon (1) disney (1) divat (1) diy (19) diy kutatások (38) domino pizza (1) dove (1) Dove (1) do it yourself survey (35) dunnhumby (2) eeg (4) elkísért vásárlás (1) ellenőrzés (1) előteszt (2) emg (1) emlékkonferencia (1) emotimeter (2) ep választás (1) érdekesség (4) érzékszervi teszt (4) érzelemfelismerés (2) esomar (46) esomar price study (2) etnográfia (37) exit poll (1) exit store (1) eye tracking (21) facebook (22) faktoranalízis (1) feitel balázs (1) felmérés (4) fenomenológia (1) field research (1) finn raben (4) fisheye (1) fmcg (10) fmri (6) fogyasztói csoport (2) fogyasztói magatartás (79) fókuszcsoport (102) fókusz stúdió (14) forrester (11) free (2) gallup (3) gallup poll (1) gamification (10) gazdaságkutatás (2) géczi tamás (2) geofencing (3) geolokáció (5) geolokációs marketing (2) geotargeting (1) gfk (15) gfk emo sensor (1) gfk europanel (1) globális kutatás (7) global market research (3) gmail (1) gmi (1) google (15) google consumer surveys (2) Google Glass (1) gps (1) grafikon (6) groupon (2) guide (2) gvh (1) gyorsétterem (1) hackathon (1) hall teszt (1) hálózatkutatás (6) hálózatok (6) hans rosling (2) henry ford (2) hibahatár (1) hibrid kutatás (3) hipotézis (2) hírlevél (6) hoffmann (1) hoffmann márta (3) hólabda módszer (1) home teszt (3) home use teszt (1) honomichl jelentés (1) hőtérkép (2) humor (34) iat (1) idegtudomány (8) időmérleg (1) ifjúságkutatás (5) immersion day (1) immersive research (1) imperium (1) implicit association test (2) implicit technika (3) index (1) infografika (56) innováció (14) insight (24) insight community (3) intellio visiscan (1) interactive voice response (1) interjú (4) interjúkészítő robot (2) interjúvázlat (1) internet (1) internet penetráció (1) internet technológia (1) in store marketing (3) ipad (6) iphone (11) ipsos (19) iskola (1) iso (10) ivr (1) iWatch (1) iwatch (1) jacobs (1) jakab áron (2) jövőkutatás (8) kantar (6) karrier (6) kártyaválogatás (2) képzés (2) kérdezőbiztos (18) kérdőív (38) kérdőíves interjú (14) kérdőívszerkesztés (11) kétnyelvű kérdezőbiztos (1) kindle (2) kisérőlevél (1) kiss bíborka (2) ki kicsoda (7) kkv (5) kkv piackutatás (1) klenovszki jános (9) kognitív lingvisztika (1) kólapiac (3) kollaboratív felmérés (1) kollázs (4) koncepcióteszt (1) konferencia (41) konjunktúrakutatás (1) kontextus (2) konzultáció (1) kördiagram (8) korreláció (1) kozák ákos (4) közbeszerzés (4) közösségi média (59) közvéleménykutatás (134) kreatív online (1) ksh (3) kurucz imre (2) kutatási iparág (115) kutatásmódszertan (7) kutatás konferencia (4) kutatócentrum (1) kvalitatív (55) kvantitatív (13) kvótás mintavétel (1) lifelogging (4) linkedin (4) loréal (1) mácsai tamás (1) márkaépítés (26) márkaerő (17) márkaérték (4) márkaismertségi kutatás (1) márkakutatás (25) márkapreferencia (32) márka kommunikáció (32) marketing (74) marketingkutatás (104) marketingkutató magazin (5) marketingstratégia (9) marketing insight (10) markettools (1) market research (15) marlboro (1) mba (1) mcdonalds (2) mckinsey (1) médiakutatás (12) megfigyelés (9) mélyinterjú (16) mém (5) memetika (1) memetikai marketing (2) memrb (1) mesterséges intelligencia (4) mészáros józsef (2) microsoft (1) milka (1) millenniumi generáció (1) millward brown (10) minőségbiztosítás (11) minőségi piackutatás (7) minőségi piackutatásért egyesület (1) mintanagyság (2) mintavétel (4) mmsz (2) mobil kutatás (21) moderátor (20) moderators guide (3) motivációkutatás (12) motívumkutatás (3) mp3 (1) mra (2) mroc (16) mrsz (1) multimédia (1) műszeres mérés (7) mutf (3) mystery calling (1) mystery shopping (8) mystery visit (1) nano kérdőív (2) napi chart (19) natural language processing (1) near field communication (1) népsűrűség (1) nestlé (1) netnográfia (5) net promoter score (3) neurológia (8) neuromarketing (31) neuroökonómia (2) new mr (10) nézettség mérés (2) nfc (1) nielsen (8) nigel hollis (3) nlp (2) nonverbális kommunikáció (3) nordsee (1) nps (3) nrc (6) nyelvi relativizmus (1) ogilvy (4) okostelefon (11) oktatás (1) omnibusz (3) online (30) online analitika (1) online community (27) online fókuszcsoport (18) online közösség (33) online kutatás (102) online marketing (1) online market research (1) online market research in Hungary (1) online panel (51) online piackutató (1) online video (4) openamplify (1) opinion leader (2) optimus (1) panel (46) panelmenedzsment (2) páros interjú (1) pártpreferencia (1) pay for performance (1) peanut labs optimus (1) pepsi cola (4) persil (1) pet (1) piacbefolyásolás (5) piaci stratégia (4) piackutatás (957) piackutatási diákverseny (9) piackutatás állás (2) piackutatás ázsiában (1) piackutatás blog (7) piackutatás felszabadítási front (2) piackutatás hírek (125) piackutatás képzés (1) piackutatás mém (1) piackutatás napja (5) piackutatás napja konferencia (6) piackutatás története (1) piackutató (352) piackutatók magyarországi szövetsége (8) piackutató bot (6) piackutató intézetek (8) piackutató robot (8) pie chart (17) pilot interjú (1) Pinterest (1) pintér róbert (3) pixer (3) pmsz (26) politikai véleménykutatás (13) populáció (1) portfolioblogger (30) postteszt (1) posztgraduális képzés (1) powerpoint (14) ppt (17) prediktív analitika (2) preteszt (5) prezentáció (19) prezi (3) price sensitivity measure (1) price study (2) primer piackutatás (1) prizma (1) próbavásárlás (7) professzionális piackutatók társasága (6) projektív technikák (2) promedius (1) psm (2) pspp (1) pszichodráma (1) pszichológia (3) qr kód (7) qsensor (1) quantified self (1) quick and dirty (2) readers digest (1) reckitt benckiser (1) red bull (2) reklám (18) reklámkutatás (11) reklámteszt (12) relevant id (1) reprezentatív (8) reprezentativitás (1) research international (1) research liberation front (1) research world (5) retail audit (1) rfid (4) river sample (1) river sampling (1) rlf (1) roi (6) round robin (2) rss (2) sapir whorf (1) sara lee (1) scholl (1) screening questions (1) script (1) second life (3) shopper kutatás (3) síklaki istván (1) Síklaki István (1) skinvertising (1) SMS kutatás (1) social media (30) social network (7) SoLoMo (2) spin doctor (1) spontán márkaismeret (1) spss (9) stan sthaunathan (2) starbucks (1) statisztika (71) steve jobs (4) storytelling (1) superbrands (1) surf (1) survey (4) surveygizmo (1) survey monkey (8) synovate (6) szakértői interjú (1) szakértő válaszol (1) szavazás (7) szegmentáció (5) szekunder piackutatás (1) szekvenciális monadikus (1) szemantika (2) szemiotika (7) szemkamera (20) szemkamerás vizsgálat (18) szemkövetés (12) szemkövetéses vizsgálat (15) szerepjáték (2) szignifikáns (2) szimulált depriváció (2) szociálpszichológia (2) szociodemográfia (2) szociológus (1) szondaphone (3) szonda ipsos (5) szövegelemzés (10) szubkultúra (1) szűrőkérdőív (1) tablet (1) taktikai piackutatás (4) támogatott márkaismeret (1) tanácsadás (6) tanulmány (1) tárki (1) társadalomkutatás (6) társadalomstatisztika (3) társadalomtudomány (6) tartalomelemzés (3) technológia (4) technológiai szingularitás (4) telefonos kutatás (16) telemarketing (6) tematikus ajánló (8) tender (1) terepnapló (1) termékfejlesztés (12) termékteszt (5) tervező team (2) tesco (4) tesco direct (1) tesztáruház (1) tesztpiac (1) tetszési index (1) texting (1) text mining (2) tns (8) tns hoffmann (1) tobii (1) toborzás (2) toluna (6) topline (2) történetmesélés (1) tracking kutatás (1) transzhumanizmus (2) trend (90) trendkutatás (2) triád interjú (1) truesample (3) twitter (21) u&a (1) üdítőpiac (1) ugc (1) ügyfélelégedettségi kutatás (2) ügyfélkapcsolat (2) új piackutatás (7) unilever (3) usage attitude (1) usp (1) utópia (2) vakteszt (2) válaszadó (2) választáskutatás (1) valóságshow (1) valószínűségi mintavétel (3) vásárlóerő (1) vélemény (2) véleményvezér (1) venn diagram (9) vevőelégedettségi kutatás (1) vezérfonal (2) videó etnográfia (2) világpiac (2) virtuális kérdezőbiztos (1) virtuális piackutatás (2) viselhető eszközök (1) viselkedés gazdaságtan (5) visszaemlékezés (2) Vizi Ferenc (1) vizi ferenc (2) vizuális etnográfia (2) vörös csilla (2) web2.0 kutatás (3) web analitika (1) web tracking (1) who is who (7) widget (1) wikipedia (1) wom (1) workshop (3) youtube (1) y generáció (9) závecz tibor (1) zweifel (1) Címkefelhő

Creative Commons licenc

Creative Commons Licenc

Mi lesz a következő "nagy dobás" a piackutatásban?

2011.07.15. 12:07 Forecast Research - www.forecast.hu

Ray Poynter listája a következő 5 év meghatározó kutatási technikáiról.Nemsokára tartok egy workshopot az ügyvezető igazgatóknak és vezető döntéshozóknak, akik a brit kutatási iparágban dolgoznak, a workshop pedig arra összpontosít, vajon mi következhet a piackutatásban.A…

Szólj hozzá!

Címkék: trend piackutatás piackutató új piackutatás new mr

A CIMM be akar kukucskálni az Apple fallal körülvett kertjébe

2011.07.15. 11:12 Forecast Research - www.forecast.hu

USA – Megpróbálni minél teljesebb képet kapni arról, hogyan használják a fogyasztók a médiát, meglehetősen nehéz – de kétszeresen nehéz akkor, amikor az információk egy nagy darabja az Apple fallal körülvett kertjében van elrejtve.A CIMM (Coalition for Innovative Media…

Szólj hozzá!

Címkék: apple piackutatás médiakutatás piackutatás hírek

Hiba a mátrixban: A felmérések már csak a múlt emlékei?

2011.07.15. 05:00 Forecast Research - www.forecast.hu

Ray Poynter (piackutató blogger) teszi fel a kérdést. Ő az, aki azt az elhíresült jóslatot tette, hogy a kérdőíves felmérések 20 éven belül kihalnak. Tegnap volt szerencsém részt venni egy brainstormingon a piackutatás jövőjének témájában 15 angliai felsővezetővel és több…

Szólj hozzá!

Címkék: trend piackutatás piackutató kutatási iparág új piackutatás new mr

Partneri megállapodás az arckifejezés-elemző megoldások területén

2011.07.14. 17:58 Forecast Research - www.forecast.hu

Svájcban, az arckódoló (arckifejezés elemző) specialista nViso cég együttműködést kötött a Gordon & McCallum céggel – mely speciális szolgáltatásokat nyújt a piackutatási iparágban dolgozó vállalatoknak -, hogy felgyorsítsa az érzelmi reakciók értékelési…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás arcfelismerés arckódolás piackutatás hírek

Napi chart – Százévesek klubja

2011.07.14. 17:19 Forecast Research - www.forecast.hu

Öt országban lesz egymillió felett a százéves emberek száma 2100-igA legtöbb országban az államelnöktől érkezett levéllel vagy némi pénzadománnyal ünneplik meg, ha egy állampolgár megéri a századik életévét. Ez pillanatnyilag könnyen megvalósítható, hiszen a százéves…

Szólj hozzá!

Címkék: statisztika adat chart adatvizualizáció napi chart

A Synovate a nonverbális választechnikákra koncentrál

2011.07.14. 16:40 Forecast Research - www.forecast.hu

ANGLIA – A Synovate összehívja módszertani szakértőit, hogy megvizsgálják a nonverbális válaszokra alapuló kutatások értékét és azt, hogyan lehet alkalmazni őket egyéni kutatási projektekben. A kezdeményezést Massimo De Benedittis vezeti. A vállalat már finanszírozott…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás synovate piackutatás hírek

A legfrissebb kutatási hírek válogatása

2011.07.14. 10:24 Forecast Research - www.forecast.hu

A Piackutatás Hírek oldal vezető híreiből:„Zúg a Gangesz... Mindhiába - nem indulok Indiába!”Leginkább Magyarországon vagy az öreg kontinensen belül szeretünk nyaralni a K&H (khdirektbiztositas.hu) portál és a GfK Hungária közös online kutatása…

Szólj hozzá!

Címkék: közvéleménykutatás marketingkutatás piackutató piackutatás hírek

Gattaca, másképp

2011.07.13. 21:58 Forecast Research - www.forecast.hu

Olvasom az Origo-n, hogy népszámlálás lesz októberben. A legutóbbi, 2001-es népszámlálás alapján az átlagos magyar (aki mint tudjuk, valójában nem is létezik): „Harminckilenc éves, középfokú végzettsége van és az iparban dolgozik. Két-háromfős családjával egy 75…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás szegmentáció demográfia arcfelismerés arckódolás

QR kódok használata az élelmiszer-kereskedelemben, avagy a Tesco virtuális szupermarketjei

2011.07.12. 10:31 Forecast Research - www.forecast.hu

A QR kódok már jó ideje ismertek, de napi alkalmazásuk csak lassan terjed, még a fejlettebb piacokon is. Dél-Koreában, ahol időben kapcsoltak, a Tesco (ottani nevén: Home plus) rájött, hogyan lehet felhasználni a QR kódokat és az egyre inkább elterjedt okostelefonokat arra, hogy…

Szólj hozzá!

Címkék: marketing tesco okostelefon qr kód

A Google is beszállt a piackutatás bizniszbe

2011.07.11. 22:21 Forecast Research - www.forecast.hu

A Google társult a Kantarral, hogy együtt állítsanak fel egy 3000 fős opt-in panelt, mely a TV és az online média fogyasztást fogja mérni az Egyesült Királyságban.A kereszt-platform jellegű kutatási kezdeményezés a következő évben indul el, célja pedig az, hogy az ügyfelek…

Szólj hozzá!

Címkék: google piackutatás médiakutatás piackutatás hírek kantar

Kutatási rövidhírek – ajánló

2011.07.11. 19:59 Forecast Research - www.forecast.hu

Fiatalok, iskolázottak, tehetősek - elvándorolnánakA Gallup nemzetközi felmérése szerint a fiatal, egyedülálló, iskolázott és anyagilag jobb helyzetben álló személyek azok, akik nagyobb hajlandóságot mutatnak arra, hogy külföldre költözzenek. Magas az elvándorlási kedv az…

Szólj hozzá!

Címkék: közvéleménykutatás piackutatás piackutatás hírek

süti beállítások módosítása