ANGLIA – A Synovate összehívja módszertani szakértőit, hogy megvizsgálják a nonverbális válaszokra alapuló kutatások értékét és azt, hogyan lehet alkalmazni őket egyéni kutatási projektekben.
A kezdeményezést Massimo De Benedittis vezeti. A vállalat már finanszírozott néhány kutatást a neurológiai technikák területén, melynek eredményeit hamarosan közzéteszik.
"Igazán élvezem a lehetőségét, hogy növeljük az ügyféloldali döntéshozatal hatékonyságát azáltal, hogy új platformokat fejlesztünk és új ismeretekhez jutunk a különböző kísérleteken keresztül," mondta De Benedittis.
A nonverbális válasz technikákat sok kutató alkalmazza a márkákra és termékekre adott azonnali és ösztönös érzelmi reakciók jobb megértésére, ellentétben az írott vagy szóbeli válaszokkal, melyek magukban hordozzák a poszt-racionalizálás veszélyét a felmérés résztvevőinek részéről. (Research-live)