A Piackutatás Hírek oldalon munkaadóknak ingyenes a hirdetésfeladás 2012. április 1-ig az állást kínál rovatban! (piackutató állások hirdethetők.) 2012. április 1-ig korlátlan számú álláshirdetés adható fel ingyen. Cégnév, céglogó is megjeleníthető, de anonim hirdetésre is van lehetőség. Az álláshirdetések terjedelme sem korlátozott.
Az álláshirdetések több olyan oldalon is megjelennek, melyek kifejezetten piackutatással foglalkoznak:
2. A Piackutatás Hírek nyitóoldalán, kiemelt színű, kiemelt pozíciójú oldaldobozban
3. A Piackutatás Hírek Hírfolyamában (Normál és Bővített nézetben egyaránt).
4. A Piackutatás Hírek Facebook oldalán
5. A Piackutatás blogon, egy jobb oldali RSS dobozban
6. A Fókuszcsoport.lap.hu oldalon
7. A Piackutatás.lap.hu oldalon
8. A Piackutatás Hírek oldal RSS csatornáiban (Álláshirdetések, Összes hír), melyet bárki betehet saját RSS olvasójába, illetve tetszőlegesen megjeleníthetők egyéb weboldalakon is.
Hány fő olvassa az álláshirdetéseket, milyen hirdetéseket érdemes feladni?
A Piackutatás Hírek oldal jelenleg az egyetlen hazai, piackutatással foglalkozó tematikus hírgyűjtő portál, ahol mindezek megjelennek: a PMSZ (Piackutatók Magyarországi Szövetsége) és a PPT (Professzionális Piackutatók Társasága) tagok, valamint egyéb ismert piackutató cégek hírei, kutatásai, sajtóközleményei, vezető piackutatók blogbejegyzései, Twitteren és Facebookon közzétett kommunikációs hírfolyama, valamint egyéb weblapokon megjelenő válogatott piackutatás vonatkozású hírek, publicisztikák.
A Piackutatás Hírek oldal a Google keresőben a ’piackutatás’ szóra és számos egyéb (több száz) – a piackutatás szempontjából releváns – kulcsszóra előkelő helyen szerepel a kereső találatai között – ezáltal rendszeresen nagy számú látogató érkezik az oldalra a keresőtalálatoktól kiindulva. Az oldal ismertségének további fokozására rendszeres Adwords-kampányt is futtatunk a téma releváns kulcsszavaira.
A Piackutatás Hírek oldal célcsoportját a piackutatással foglalkozó professzionális munkaadók, munkavállalók, szakértők, valamint az e terület iránt érdeklődők alkotják. A szakértő olvasók – akik az olvasók jelentős részét képezik – alapvetően két területről érkeznek: egyrészt a hazai piackutató intézeteknél, ügynökségeknél dolgozó piackutatók, másrészt pedig az ügyféloldalon (többnyire multinacionális cégeknél) piackutatóként vagy marketingesként dolgozók olvassák az oldalt. (Az oldal szakértő olvasói közt megjelent egy harmadik csoport is, mégpedig a hazai felsőoktatási intézményekben piackutatást, marketinget oktatók, illetve diákként azt hallgatók.) A Piackutatás Hírek oldal folyamatosan növekvő, stabil, rendszeresen visszatérő olvasói közönséggel rendelkezik. Az oldal rendszeres olvasói jelentős potenciált képviselnek a piackutatás-marketing területén, kiemelve azt, hogy többnyire döntéshozói pozícióban lévő specialistákról van szó, akiknek a többsége ügyféloldaliak esetében a Top 500 vállalat valamelyikénél, kutatói oldal esetében pedig a legnevesebb hazai piackutató intézetek valamelyikénél dolgozik. Az olvasók jelentős része kiemelt vezető pozíciót tölt be: ügyvezetők, kutatási igazgatók, egyéb igazgatók, kutatásvezetők, senior piackutatók.
Összességében – az összes megjelenési felület olvasóit figyelembe véve – naponta kb. 1000-1500 fő olvashatja a megjelenő álláshirdetéseket; ezen olvasók jelentős része pedig a fent leírt kategóriába (döntéshozók, piackutató specialisták) tartozik! A Piackutatás Hírek oldalon kívül nincs jelenleg olyan megjelenési felület, mely a piackutatás területén dolgozók körében ilyen – vagy ezt akár csak megközelítő – elérést biztosítana, ezért ideális megoldás piackutató álláshirdetések (és egyéb, kutatással kapcsolatos hirdetések) megjelentetésére.
Elsősorban Senior kategóriájú álláshirdetések feladását javasoljuk, illetve olyanokat, melyekre elsősorban nem pályakezdőket várnak. A gyakorlott piackutatók, speciális területen gyakorlatot szerzett kutatók, kvalitatív kutatók, stb. nem feltétlenül érhetők el egy általános állásportálon (vagy marketing portálon) feladott hirdetéssel, a Piackutatás Hírek (és az egyéb megjelenési felületek) olvasói közt azonban viszonylag jelentős számban megtalálhatók az említett csoportok tagjai is. Mielőtt egy piackutató cég jelentős költségekkel járó fejvadászatba kezdene, érdemes megpróbálni a Piackutatás Hírek oldalon való hirdetést – április 1-ig teljesen ingyen, utána pedig minimális díjért.