USA – A MarketTools egy olyan önkiszolgáló terméket dobott piacra, mellyel a vevők online közösségeket hozhatnak létre – akár már a jövő héten – , a termék ára pedig úgy jellemezhető, hogy töredéke a versenytársak full-service ajánlatához képest.
A MarketTools Community Manager szoftvere olyan végfelhasználók számára készült, akik gyorsan szeretnének online közösségeket felállítani és működtetni, melyben a vevőik egymással kommunikálnak és visszajelzést adnak az adott márkáról vagy termékről.
A szoftverben különféle lehetőségek állnak rendelkezésre, mint például fórumok és beszélgetések, történetek és cikkek, blogok, kép vagy videó galériák; a szövegelemzés is elérhető, hogy segítse a használókat annak követésében, amiről éppen folyik a kommunikáció.
Mark Frost, a MarketTools és a SaaS termékek vezérigazgatója szerint: “A szervezetek keresik azokat a lehetőségeket, hogy a vevőikkel kétirányú kommunikációt folytassanak, mindezt pedig azért, hogy mélyebben megértsék azok véleményét és szükségleteit, az online közösségek pedig kielégítik ezt az igényt.”
Egy hasonló SaaS online közösségi platformot tavaly már kibocsátott a Passenger. (Research-live)
A MarketTools önkiszolgáló online közösségi terméket kínál
2010.01.11. 06:00 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: online piackutatás consumer insight online community online közösség
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.