USA–A Passenger cég nemrég dobta piacra online közösségi platformjának egy olyan szoftveres verzióját (software-as-a-service , SaaS), mely 24 óra alatt beüzemelhető és nem igényli külső informatikai szakember segítségét. (Research-live)
Az új platform továbbfejlesztett elemző eszközöket és további lehetőségeket tartalmaz, melyeket úgy terveztek hogy fellendítsék az online közösség tagjai közti interakciókat, mint például a teljes profil megtekintések, privát kommunikáció, felhasználók által létrehozott tartalmak kommentálása.
A közösség tagjai találkozhatnak személyre szabott tartalommal is, amely a demográfiai jellemzőiken és érdeklődési körükön alapul.
Steve Howe ügyvezető igazgató szerint: “Az ügyfeleinkkel kapcsolatos tapasztalatunk megerősítette, hogy a vásárlókkal való online kapcsolat mára kritikussá vált a márkák teljes sikerének szempontjából, a cégek megértették, hogy bizonyítottan milyen értéket jelentenek online közösségeink a fogyasztói meglátások, termékfejlesztés és márka-evangelizmus szempontjából.”
“Termékünk segítségével a márka-tulajdonosok képesek lesznek arra, hogy saját maguk menedzseljék a fogyasztói véleményeket – saját íróasztalukról. Emellett a marketinggel, tanácsadással, hirdetéssel és piackutatással foglalkozó ügynökségek is kialakíthatják gyakorlatukat a platform körül, hogy aztán tovább ajánlják ügyfeleiknek.”
SaaS közösségi platformot indítottak
2009.10.07. 08:12 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: brand online piackutatás consumer insight online community online közösség
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.