
A) Még senkinek sem sikerült bebizonyítania, hogy kapcsolat lenne a filmekre való visszaemlékezés foka és az eladások között.
B) Némely filmek, melyek jól szerepelnek a visszaemlékezés vizsgálatakor, átlagon aluli mértékben képesek megváltoztatni a néző márkapreferenciáját. A híres emberekkel forgatott filmekre például nagyon sokan emlékeznek, ezek a filmek a márkapreferenciát mégsem tudják igazán befolyásolni.
C) A szövegíró könnyen visszaélhet vele. »Ha azt akarom, hogy jól szerepeljen a film a visszaemlékezési tesztekben, nem kell mást tennem, mint felléptetni egy gorillát fürdőnadrágban.«
D) Még az is kérdéses, hogy a visszaemlékezési tesztek egyáltalán a visszaemlékezést mérik-e. Nézetem szerint a néző képességét mérik, hogy hogyan tudja elmondani azt, amire emlékszik, ez pedig két különböző dolog."
zs.gothpunk · http://gothpunk.freeblog.hu 2010.03.09. 13:18:58
Forecast Research - www.forecast.hu · http://piackutatas.blog.hu 2010.03.09. 14:07:18