Az Országos Piackutatási Diákverseny immáron 5. éve kerül megrendezésre a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete és a Ringier Kiadó közös együttműködésében. Idén a pályázat kiírója a SAMSUNG volt, egy izgalmas és innovatív területtel, a SMART TV-k világával ismertette meg a versenyzőket.
A verseny két fordulóban zajlott, az első fordulóban a kvalitatív kutatásra való alkalmasságukat mutatták be a csapatok, majd az elődöntőn legjobban teljesített 5 csapat jutott tovább a második fordulóba. A kvantitatív kutatás során a csapatok az OPDV-t támogató piackutatási vállalatok, az NRC, a GfK és a Ringier Kiadó jóvoltából valós online mintán dolgozhattak tovább.
A pályázatokat minden évben szakmai zsűri értékeli, a tagok többsége a kezdetek óta tagja a zsűrinek, így több évre visszatekintve is látják a hallgatók munkáját. Jakab Áron a BellResearch képviseletében, Klenovszki János az NRC képviseletében, Máth András a Ringier Kiadótól, Nógrádi-Szabó Zoltánt az Ipsos képviseletében és Erős M. Attila a SAMSUNG-tól alkották az idei zsűrit. A Diákverseny kommunikációs partnere a Piackutatók Magyarországi Szövetsége volt.
A versenyről készült részletes beszámoló a Piackutatás Hírek oldalon megjelent cikkben olvasható.
A helyszínen készült fényképek (nagyobb mérethez kattints a képre!):
(Piackutatás blog)