Izgalmas előadásokat ígér a Kutatás konferencia második napja is, íme egy kis ízelítő a programból.
A szerdai nap első előadója Sasvári Gabriella (Sanoma Media), aki előadásában egy kiadó szemszögéből igyekszik betekintést adni arról, hogy a médiapiaci változások milyen irányban és mértékben gyakoroltak hatást a piackutatások szerepére, feladataira.
Kőris Tamás (InsghtLab) és dr. László Ágnes (EURáció Kft). közös előadása az ügyfél és ügynökség hatékony együttműködését igyekszik feltárni, míg várhatóan a kutatási szakma éles, de mindenképpen építő szándékú kritikáival szembesülhetünk Dr. Máder Miklós (Magyar Telekom) prezentációjából.
A hazai online marketing egyik meghatározó szereplője, Damjanovich Nebojsa a digitális marketing menedzser szemszögéből ad megközelítést a piackutatási szakmának, míg a rendezvény zárásaként Neulinger Ágnes, a Budapesti Corvinus Egyetem előadója mintegy jövőbe tekintésként áttekinti a piackutatás oktatásának hazai helyzetét, lehetőségeit. A téma alkalmat ad arra, hogy közös gondolkodást indítson el a kutatói, a megrendelői és az oktatói oldal képviselői között.
A rendezvénnyel kapcsolatos további részletek, regisztráció: Kutatás 2013