Idén is izgalmasnak ígérkezik a Kutatás konferencia. Tavaly az ügynökségek tartottak előadást a legújabb módszerekről, trendekről, idén a megbízóké lesz a főszerep - úgy is mondhatnánk, akasztják a hóhért. Az esemény társszervezője a Szinapszis Kft., íme, 1-2 téma, miből válogathatunk az első napon.
A rendezvényt Bitter Brunó (Next Wave Europe, CEO) előadása nyitja meg, aki az innovációk iparágra gyakorolt hatásait veszi górcső alá. Az ilyen katalizátorok miatt az üzlet megszokott menete, a szakma régi rendje napjainkban megakadóban van a piackutatási szektorban, az előadó arra próbál választ adni, hogyan vegyük fel a ritmust, hogyan maradjunk versenyben?
Máder Miklós Péter Dr. (Magyar Telekom, üzletfejlesztő) előadásának már címe is meglehetősen provokatívan cseng: „Itt a vége, fuss el véle”. Tartalmát tekintve az előadó néhány konkrét példa segítségével mutatja be, hogy milyen kockázatai vannak kizárólag a piackutatási eredményekre alapozott üzleti döntéseknek.
A meghívott előadók között szerepel Máth András (Ringier, kutatási igazgató), aki egy vezető kutató, kutatási vezető tevékenységein, feladatain, bosszankodásain és örömein át mutatja be egy médiacég piackutatási igényeit.
Az első nap további előadásairól, az előadókról a konferencia honlapjáról olvashatunk.