2013 a Big Data éve lehet. Konferenciákon, közösségi médiában, blogokban egyre több hír, elemzés, vita szólhat erről a közeljövőben.
Néhány nappal ezelőtt jelent meg egy ingyen letölthető jelentés a Big Data témájával kapcsolatban (Big Data: Impact on Marketing Organizations). A jelentés legfontosabb megállapításait az alább megtekinthető infografikán is ábrázolták.
A jelentés megállapítja, hogy a legtöbb marketing részleg nincs felkészülve arra, hogy kezelni tudja az egyre gyorsuló ütemben érkező, hatalmas mennyiségű adatot. Főbb megállapítások:
- 60% szerint cégének nincs (vagy nem biztos benne, hogy van) konkrét stratégiája a Big Data jelentette kihívások kezelésére
- 81% érzi úgy, hogy cége csak kicsit, illetve nem eléggé felkészült a marketing adatokra vonatkozó új szabályok és rendelkezések betartására
- 50% szerint a Big Data teljesen más kompetenciákat kíván, különösen a közösségi média és a mobil csatornák vonatkozásában
Az infografika megtekintéséhez kattints ide!
(Piackutatás blog)