A GfK egy újfajta panelt indított török fogyasztók bevonásával, mely elsőként alkalmazza otthoni körülmények között a szkenneléses technológiát, hogy így nyerjen betekintést a tényleges vásárlási adatokba.
A GfK Türkiye adatokat gyűjt a kiskereskedelmi forgalomról és az árak alakulásáról minden egyes termékkategóriában, ehhez pedig a legkülönbözőbb kvalitatív és kvantitatív módszereket használja.
Az új panel több millió eurós beruházást jelent, a cég 12.000 vonalkódolvasó szkennert telepített azokba a háztartásokba, melyek összességében a török lakosságot reprezentálják. A paneltagok arra fogják használni a készülékeket, hogy beolvassák vele az általuk megvásárolt minden egyes termék vonalkódját.
Az új szolgáltatás része lesz a GfK Europanel-nek, egy olyan globális hálózatnak, mely több mint 50 országban szolgálja ki a gyártókat és kereskedőket.
Internetes oldal: www.gfkturkiye.com .
grimbusz 2011.09.27. 14:13:33
Vagy valamit rosszul ertettem?
Forecast Research - www.forecast.hu · http://piackutatas.blog.hu 2011.09.27. 16:08:57