A befektetések megtérülése (ROI) fontos mérőszám az üzleti életben, de a mai napig vitatott, hogy a közösségi médiában egyáltalán mérhető-e, milyen módszerrel, milyen feltételek mellett. Egyre több vállalkozás szentel növekvő mennyiségű erőforrásokat a közösségi médiában történő megjelenésre, marketingre. Vajon hogyan határozható meg, hogy erőfeszítéseik sikeresek-e?
Infografika: közösségi média ROI statisztikák
2011.09.11. 19:50 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: roi közösségi média social media infografika
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
