A Forrester becslése szerint ebben az évben 716 millió dollárt költenek a cégek a közösségi médiában való megjelenésre és ez az összeg 3,1 milliárd dollárra emelkedik 2014-re. Ebből a szempontból a közösségi média jelentősebb marketingcsatorna lesz, mint az email és a mobiltelefonos terület együttvéve, de még mindig csak töredéke a keresőpiac vagy a display hirdetési piac méretének (31,6 és 16 milliárd dollár).
Infografika: közösségi média tények és számok (B2B)
2011.08.31. 13:49 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: adat közösségi média social media infografika adatvizualizáció
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
