A Tesco Direct a jövő év elején indul újra több millió fontos beruházás után és személyre szabott kiszolgálást fog nyújtani a vásárlóknak, azok egyéni viselkedése alapján.
A jelentős átalakítási projekt a weboldalt a "manuális értékesítés" felől az "algoritmusokon alapuló értékesítés" irányába mozdítja el, ami hasonló lesz ahhoz, amit az Amazon is használ.
A vevők weboldalon történő aktivitását automatikus ajánlások és különféle adatok (pl. a legjobban fogyó termékekről) fogják irányítani, segíteni. A Clubcard (törzsvásárlói) adatok integrációja azt fogja jelenteni, hogy a vevők olyan tartalmat fognak látni, ami visszatükrözi korábbi vásárlásaikat, és más hasonló vásárlói profilú fogyasztókét.
A Tesco a következő hónapokban több ezer tétellel bővíti non-food kínálatát, valamint több száz átvételi pontot létesít az Egyesült Királyságban, hogy elérhesse célját és a világ legjobb többcsatornás kiskereskedőjévé váljon.
A weboldalon történő „nagyjavítás” azt jelzi, hogy jelentős előrelépés történik a Tesco digitális evolúciójában, állítja egy Tescohoz közeli forrás.
"Ez csak a kezdet. Arra számítok, hogy a Tesco az innováció egész hullámát indítja el a személyre szabott kiszolgálás bevezetésével," – tette hozzá a hírforrás. "A Tesco előtt álló kihívás az, hogy az emberek nincsenek tudatában az új módszer teljes potenciáljának. Minél több fogyasztó jelentkezik be a weboldalra, a szoftver annál inkább képes lesz megjósolni a lehető legjobb vételi opciókat."
Andrew Williams, a Tesco digitális média igazgatója elmondta: "Mindig azon dolgozunk, hogy javítsuk a weboldalainkat és még nagyobb élmény legyen a bevásárlás."
A Tesco hosszú távú célja, hogy a non-food kategóriában is olyan forgalmat bonyolítson, mint az élelmiszerek esetében. A Tesco.com éves forgalma jelenleg több, mint 2 milliárd font. (brandrepublic)