ANGLIA – Az Aston Martin, az ikonikus autómárka, megbízta Beehive-et, hogy dolgozza ki a kutatási kereteit egy globális vevőelégedettségi és insight program lebonyolításához.
A két cég 2010 októbere óta dolgozik együtt, amikor Beehive egy – az egész vállalatot érintő – kutatást bonyolított, hogy jobban értse az Aston Martin piaci tevékenységét. Ezt követte néhány ügyfél-központú kutatás a kulcsfontosságú területeken.
A szerződést már korábban, a nyár folyamán aláírták a felek, és a Beehive ügyvezetője, Paul Kavanagh azt mondja, a kutatási program "jól halad".
"Ez egy fantasztikus projekt számunkra, amin éppen dolgozunk," mondta Kavanagh. "Lesz persze néhány nehéz kihívás a kutatások során, de egy nagyszerű csapattal és egy nagyszerű termékkel dolgozunk, és arra számítunk, hogy a következő három év folyamán megvalósítjuk ezzel kapcsolatos elképzeléseinket." (Research-live)