A top 25 piackutató ügynökség – melyek az iparág "gerincét" alkotják – működését "nagyon egészséges fordulat" jellemezte tavaly, mivel összesített árbevételük 4,9 százalékkal 18.8 milliárd dollárra nőtt, Jack Honomichl szokásos iparági jelentése szerint.
Az egyik évről a másikra történt forgalomnövekedés összhangban volt a teljes munkaidőben foglalkoztatottak számának növekedésével, mely 4,4 százalékos volt és így 107.803 főre nőtt. Mindazonáltal a bevételek még mindig alatta maradnak a recesszió előtti 18.9 milliárd dolláros forgalomnak.
A top 25 cégből az első hét vagy a bevételek csökkenésével szembesült 2010-ben, vagy a növekedés üteme az infláció alatt maradt, és ezen cégek közül hat amerikai székhelyű volt. "Történjen, aminek történnie kell," – mondta Honomichl.
A top 10 ügynökség:
2009-ben a bevételek 3.1 százalékkal csökkentek, amely az első visszaesés volt a Honomichl-jelentések történetében.
A Honomichl Global Top 25 jelentést a Marketing News adja ki, az amerikai Marketing Szövetség képviseletében. A teljes jelentés hozzáférhető a MarketingPower.com/marketingnews oldalon. (Research-live)