Egy nemrég kiadott Forrester jelentés azt mutatja, hogy 2010-ben az online kiskereskedelmi eladások értéke az Egyesült Államokban elérte a 175.2 milliárd dollárt és jelentősen növekedni fog legalább még néhány évig.
De az összes árucikk közül, melyet meg lehet megvásárolni online is, néhány népszerűbb, mint mások. Az adatok azt mutatják, hogy amíg az online fogyasztók általában kényelmesek, és nemcsak információk után kutatnak az interneten, hanem konkrétan vásárolnak is bizonyos árucikkek esetében - könyvek, szállásfoglalás, repülőjegyek -, addig bizonyos áruféleségek esetében csak az információkat gyűjtik össze online módon, de ezeket a cikkeket még mindig szívesebben vásárolják a hagyományos értékesítési csatornákon keresztül: lábbelit, szórakoztató elektronikai és háztartási termékeket.
Az USA-ban az internet használók körülbelül egyharmada nem vásárolt még online. Többségük használja az internetet arra, hogy termékek után kutasson, de nem érzik kényelmesnek az online vásárlásokat. A legnagyobb akadály ezzel kapcsolatban, melyet említettek, hogy személyesen is meg akarják nézni az árut, mielőtt megveszik.
(Forrester)
Minden piackutatás hír egy helyen >>> Piackutatás-hírek.hu
Piackutatás hírek a Facebookon is >>> facebook.com/piackutatas.hirek