Fontos tudni, hogy a célközönséged legnagyobb arányban mikor figyeli a közösségi hálózatokat, hogy amikor tartalmat osztasz meg, a lehető legnagyobb figyelmet kapd. Használd arra a következő adatokat, hogy megtanuld, legnagyobb valószínűséggel a közönséged mikor áll készen a tartalom befogadására. Az infografika megtekintéséhez kattints ide!
Időzítés a közösségi médiában (infografika)
2011.06.23. 04:39 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: adat közösségi média infografika adatvizualizáció
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
