SVÉDORSZÁG – A Cint, mely piackutatási szoftverek és szolgáltatások szállítója, béta tesztelésnek vetette alá új szolgáltatását, amely lehetővé teszi, hogy az iskolák, sportcsapatok és egyéb helyi szervezetek, mint például egyházközösségek pénzt keressenek azáltal, hogy felállítják saját paneljüket.
A „Cint Direct Revenue” szolgáltatás jelenleg Svédországban és az USA-ban lévő szervezetek számára nyitott és 100-nál több panelt hoztak létre a mai napig. A panelekhez való hozzáférést a Cint Panel Exchange biztosítja, mely egyfajta kereskedési platform a mintaszolgáltatók és mintavásárlók között.
A szervezeteket, közösségeket arra ösztönzik, hogy kérjék fel tagjaikat, támogatóikat a feliratkozásra és a felmérésekben való részvételre; minden egyes alkalommal 50 centet írnak jóvá a szervezet számláján.
A Cint alapítója, Bo Mattsson, reméli, hogy ez a megoldás a kutatásokban való nagyobb arányú részvételre fogja bátorítani az olyan embereket, akik általában kerülik a felméréseket.