USA – A Pepsi megállapodást kötött egy iPhone alkalmazás (IntoNow) készítőivel, melynek segítségével nyomon követheti, hány fogyasztó próbálja ki a PepsiMax márkát, miután látta az új TV-reklámját.
Az IntoNow alkalmazás idén indult, hallgatja, és azonosítja a televíziós tartalmakat, mielőtt automatikusan frissítené a felhasználó közösségi média profilját, tudatva az ismerőseivel, hogy éppen milyen műsort néz a TV-ben.
Az együttműködés keretében a Pepsi, minden IntoNow felhasználónak, akinek a telefonja azonosítja, hogy megnézte az új PepsiMax reklámot, egy üveg Pepsi-re beváltható kupont küld.
A Pepsi ezután – a mobiltelefon sorozatszáma alapján – meg tudja állapítani, hogy mely nézők használták fel a kuponjukat, vagyis végül kik próbálták ki a terméket, miután megnézték a hirdetést.
(Research-live)