Az USA-ban társult egymással az Ipsos és a biometrikus mérési specialista Innerscope Research cég, hogy az Ipsos termékekbe integrálják a tudattalan érzelmi reakciókat mérő módszereket.
A Bostoni székhelyű Innerscope tudattalan érzelmi reakciók mér egy fejlett biometrikus érzékelő-öv segítségével, amely figyeli a bőrizzadást, szívverést, légzést és a mozgást.
A cégek kezdetben az Innerscope biometrikus módszereit és technológiáját az Ipsos ASI AdLab nevű kutatási termékébe fogják integrálni, hogy elláthassák ügyfeleiket kvalitatív és kvantitatív eredményekkel, valamint valós idejű insightokkal, melyek a reklámokra adott tudattalan érzelmi válaszokon alapulnak.
Ezt követően a technológiát az Ipsos egyéb termékeivel is ötvözik majd (ASI Next Connect, Innoscreen Concepts, Pack Evolution).
A munkát az Ipsos Open Thinking Exchange központja vezeti majd, melynek CEO-ja, Shelley Zalis ezt mondta: „Ez a módszer képessé fogja tenni az ügyfeleket arra, hogy zökkenőmentesen megértsék az öntudatlan fogyasztói válaszok további dimenzióját a mindennapi döntéshozatalukban, miközben azt is megértik, hogy a márkák hogyan kapcsolódnak a fogyasztókhoz.”
Internetes oldalak: www.ipsos.com és www.innerscope.com . (mw)