Anglia – Az Ipsos vezérigazgatója, Didier Truchot úgy véli, a kutatási világ 'nagyvadainak' meg kell találni annak módját, hogyan működjenek együtt egymással a jövőben, a piackutatási iparág védelme érdekében.
Egy Research-nek adott interjúban azt mondta, hogy a nagy ügynökségeknek "társadalmi felelősségük" van az iparág iránt, amelyben működnek.
"Még akkor is, ha nagyon komolyan versenyzünk egymás ellen, meg kell találnunk a megfelelő módját annak, hogy együtt tudjunk működni és segítsük az iparágat abban, hogy egy más szintre jusson," mondta Truchot.
"Van néhány dolog, amit el kellene kerülnünk – az egyik az, hogy ne legyünk önelégültek és lusták, és ne higgyük azt, hogy azért, mert nagyok vagyunk, egyúttal szuperek is vagyunk. A másik, hogy nagyon konzervatív az, ahogyan jelenleg dolgozunk...és a harmadik, hogy ne próbáljunk meg olyan módon versenyezni egymással, amely nem biztonságos."
"Például, amikor a versenytársaink közül az egyik a nagyon közeli múltban 'levadászott' 400 Ipsos vezetőt világszerte, azzal elmegyünk egy olyan irányba, ahol a vállalatok több időt töltenek a védekezéssel, mint azzal, hogy ügyfeleik számára dolgozzanak."
(Research-live)