Érdekes adatok a Forrester-től, melyek megmutatják, hogy az egyes generációk milyen arányban rendelkeznek bizonyos elektronikus eszközökkel az USA-ban (Észak-Amerika). A kutatás 37,226 fő megkérdezésével történt.
Az X generáció (31-44 évesek) tagjai különféle eszközökkel teli háztartásokban élnek. Legyen szó akár gyerekeknek való konzol-játékokról, nagyfelbontású (HD) TV-ről és a hozzá tartozó surround rendszerről önmaguk számára, vagy digitális fényképezőgépről és digitális képkeretről (ami bemutatja a családról készült képeket), az X generáció tagjai a legnagyobb valószínűséggel birtokolják ezeket az eszközöket. Az X generációba tartozók elsajátították annak a művészetét, hogy a technológiát funkcionálisan integrálják az életmódjukba és végsőkig kihasználják annak előnyeit. Ez az első nemzedék, mely együtt nő fel a technológiával, kényelmesen tudja használni és ismeri annak előnyeit, csakúgy, mint a tinédzserek, aki rajonganak ezekért az eszközökért a háztartásokban.
Az un. "boomerek" a középutat választják a technológia elfogadását illetően. Mind a fiatalabb (45-54 éves korosztály), mind az idősebb (55-65 éves korosztály) "boomerek" a fiatalabb generációk mögött kullognak szinte bármilyen szempontból, ami a technológiára vonatkozik: a birtokolt eszközök számától kezdve (mely átlagosan hét a "boomerek"-nél, kilenc az Y, illetve az X generáció tagjainál) addig, hogy mennyi időt töltenek az interneten. Az egyetlen terület, ahol a "boomerek" élen járnak, hogy mennyi pénzt költenek a technológiára, beleértve mindent a távközlési havi díjaktól az online vásárlásokig.
(Forrester)