Az amerikai központú, DIY (csináld-magad) kutatásokkal foglalkozó cég, a SurveyMonkey, együttműködést kötött az online hűségprogram-specialista ePrize céggel, hogy a felméréseket futtatók különböző ösztönzőket ajánlhassanak a válaszadóiknak cserébe a vizsgálatokban való részvételért, mint például kuponok és különféle nyereményjátékok.
Az 1999-ben alakult SurveyMonkey önkiszolgáló, web-alapú felmérési megoldásokat kínál vállalkozásoknak, felsőoktatási intézményeknek és magánszemélyeknek, akik felméréseket hozhatnak létre, összegyűjthetik és elemezhetik az eredményeket.
Az ePrize vállalat segíti ügyfeleinek a fogyasztók motiválását olyan kampányokon keresztül, melyek az online nyereményjátékoktól a globális, pontgyűjtés-alapú hűségprogramokig terjed.
A partnerség biztosítja az összes USA-ban futtatott SurveyMonkey felmérés készítőjének azokat az eszközöket, amelyeken keresztül motiválni lehet a válaszadókat. Ösztönzőnkként 15 dolláros díj ellenében a SurveyMonkey használói olyan ösztönzőket adhatnak a kitöltőknek, mint például a nyereményjátékon megnyerhető, több száz dollárig terjedő nyeremények, azonnal megnyerhető 100 dolláros nyeremény, illetve kinyomtatható kuponok.
Internetes oldalak: www.surveymonkey.com és www.eprize.com . (mw)