Piackutatókat kértek fel, hogy mutassák be kedvenc infografikáikat a Research 2011 konferencián, míg a delegációk lehetőséget kaptak arra, hogy a legjobbra szavazzanak. A nyertes a Keen As Mustard volt, egy B2B marketingügynökség, amely együttműködik számos piackutató céggel.
(Klikk a képre a nagyobb verzióért!)
Az infografika a 30 legnagyobb angliai kutatóügynökséget ábrázolja, vizuálisan pedig hatalmas mennyiségű – versenytársakról szóló – adatot közöl, miközben lehetővé teszi, hogy az egyes cégek által használt színek közti 'rések' azonosításával a cégek fejlesszék saját vizuális identitásukat.
Ki gondolta volna, hogy az angliai kutatóügynökségek ennyire színesek? 20 évvel ezelőtt még csupa kék színnel találkozhattunk volna egy ilyen grafikán.
(A magyar kutatási piac infografikáját vajon ki készíti el?)
szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.03.24. 22:37:06
Forecast Research - www.forecast.hu · http://piackutatas.blog.hu 2011.03.25. 07:26:51
szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.03.25. 12:24:08
Igaz, a Dunnhumby nem csinál pl. fogyasztói kutatást, csak azért említettem, mert brit alapítású.
A másik kettő kihagyása pedig vagy betli, de valószínűbb, hogy nem járultak hozzá, hogy betegyék őket, vagy nem voltak adatok a forgalmukra vonatkozóan, vagy mindkettő.