A Médiapiac a Piackutatói körkérdés VI. részében Barcza Enikőt, a KutatóCentrum vezetőjét kérdezte, aki a gyilkos árverseny helyett az ügyfelekkel folyó konstruktív párbeszédben reménykedik, s abban, hogy 2011-ben előtérbe kerülhet a termékfejlesztés és a marketing, ami a kutatási piac növekedési pályára állítását is jelentheti. Bővebben a Médiapiac oldalán.
Piackutatás hírek - ajánló
2011.03.22. 04:50 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: trend piackutatás piackutató kutatócentrum barcza enikő
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.