Az elmúlt napokban új források kerültek fel a Piackutatás-hírek.hu oldalra, hogy még több és még relevánsabb hírekkel, információkkal lássuk el a profi – ügynökségi vagy ügyféloldali – piackutatókat és a téma iránt érdeklődőket.
A 'Külföldi piackutatási hírek' szekcióba az alábbi új források kerültek be:
- Nielsen Wire
- Greenbook
- Cvent Survey
(Amerikai bloggerek véleménye szerint mindhárom blog benne van a legjobb 10-15 angol nyelvű piackutatási blogban.)
A 'Piackutatók a Twitteren' szekció az alábbi magyar kutatók, ill. kutató cég Twitter bejegyzéseivel bővült:
- Gyarmati Gábor (Szinapszis)
- Ács Tamás (Gemius)
- MediaQ
Azt azért el kell mondani, hogy nagyon kevés olyan hazai blog-, Twitter-, Facebook-csatorna van, ami rendszeresen frissül és fő témája a piackutatás – a piackutatók, piackutató cégek nem különösebben aktívak ezen a területen. A Piackutatás-hírek.hu oldal gyakorlatilag a jelen pillanatban fellelhető összes komolyabb, rendszeresen frissülő hírforrást tartalmazza a témában. (De mivel nem vagyok gép, lehet, hogy mégsem; javaslatokat szívesen fogadok további hírforrásokra vagy emailben vagy itt a blogon. A döntés jogát fenntartom.)
Az oldal egyébként lassan eléri azt a terjedelmet, amit eredetileg terveztem, nem cél áttekinthetetlen mennyiségű forrás felvétele az oldalra; hosszabb távon is olyan oldalt szeretnék látni, ami max. 30-40 másodperc alatt áttekinthető, átpörgethető (ha valaki rendszeresen látogatja és ismeri a struktúráját). Ezt úgy fogom elérni, hogy új források felvételekor – hosszabb távon – le fogom venni az oldalról azokat, melyek hónapokig nem frissülnek. Tessék frissíteni!
Az oldalon szereplő kollégáknak pedig megköszönném, ha egy Twitter vagy Facebook bejegyzés erejéig népszerűsítenék a PH oldalt... (egyszer majd kérhettek tőlem valamit; az is lehet, hogy nem éltek vele, de talán mégis:-)
Az oldallal egyébként az a hosszú távú célunk, hogy a kutatás területén dolgozók megkerülhetetlen kiinduló pontjává váljon. Az oldalon pedig minden piackutató cégnek és piackutatónak helye van (lesz), aki értékes tartalmat szolgáltat a hazai piackutató közösség számára (ez nem feltétlenül céges sajtóközleményeket jelent, sőt!).
Ez pedig már mindenkinek szól: lájkoljátok az oldalt, ha tetszik! Itt: Piackutatás-hírek.hu , vagy itt: Piackutatás Hírek (PH) Facebook profil. Köszi!