A Médiapiac.com oldalon futó, Piackutatói körkérdés V. részében Feitel Balázs, a Millward Brown ügyvezetője válaszolt a kérdésekre. Szerinte a piackutató cégek többsége 2010-ben a minőségi munka helyett a felesleges és önpusztító árversenyt választotta. Magyarország egyre kevésbé fontos piac a régióban, így a nemzetközi büdzsék egyre kisebb része jut hazánkra. Ugyanakkor egyre hatékonyabb kutatásokat várnak el az ügyfelek a pénzükért, így idén még inkább előtérbe kerülhet a szolgáltatás minősége. További részletek az interjúban.
Piackutatás hírek - ajánló
2011.03.17. 15:49 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: piackutatás piackutató piackutatás hírek millward brown feitel balázs
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.