A mediapiac.com ezúttal Géczi Tamást, az Ipsos vezetőjét kérdezte. Szerinte a magyar piac 2011-ben nem csökken majd tovább, azonban igazi trendfordulásról sem beszélhetünk majd. A válságadó olyan szektorokat is érint, melyek szereplői a kutatási megrendelések jelentős hányadát adják... A magyar piackutatás átlagos jövedelmezősége ma a régióban az egyik legalacsonyabb és a szakma, a jelenlegi kondíciók mellett, lassan kimeríti a hatékonyság növekedésében rejlő tartalékait. További részletek az interjúban.
Piackutatás hírek – ajánló
2011.03.01. 20:16 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: trend piackutatás piackutató ipsos
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.