USA – A terepmunka-ügynökségként ismert Opinionology (a korábbi Western Wats nevű cég), egy olyan szolgáltatást indított, mely lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy online felméréseket bonyolítsanak le saját vevőikkel.
Az új 'Real Customers' nevű eszközzel a felhasználók egyedi paneleket tudnak építeni azáltal, hogy összevetik az online mintákban szereplő válaszolókat a megbízó belső vevőlistájával. Az Opinionology profilozó kérdéseire adott válaszokat aztán összepároztatják a cég belső adatbázisában szereplő információkkal, így jutva a válaszolók mélyebb megismeréséhez, megértéséhez.
Az Opinionology elnöke, Jeff Welch azt mondta: "Nagyon örülünk a 'Real Customers' megoldásnak. Ez ügyfeleink számára egyszerű megoldást biztosít, hogy felmérést végezzenek saját ügyfeleikkel, miközben csökken a saját panel menedzselésének nehézsége és költsége."
(Research-live)