A fenti vizualizáció (nagyobb képért klikk a képre!) megmutatja a leginkább elfoglalt piackutató twitterezőket és a köztük lévő kapcsolati mintázatokat. Mindegyik ív valamilyen fajta kommunikációt képvisel két felhasználó között (vagy egy retweetet, RT-t, vagy egy említést vagy egy választ). A felhasználói buborék mérete képviseli a teljes számát az RT-knek, említéseknek vagy válaszoknak. A pontok színe képviseli azt az országot, ahol a felhasználó él.
A vizualizáció világosan megmutatja, hogy a téma továbbra is az USA által vezérelt. TomHCAnderson (Tom HC Anderson) tűnik a leginkább elfoglalt személynek a piackutatók közösségi univerzumában, a legnagyobb mennyiségű RT-t, említést és választ létrehozva és fogadva.
De az USA nemcsak egyszerűen a napirendet állítja össze, a fő funkciója úgy tűnik az, hogy 'conversation hub' (beszélgetési központ) és multiplikátor szerepet játsszon, fő eszközeként a más országokban levő kutatók / cégek közti kapcsolatoknak, mint például @BernieMalinoff, (Kanada), @OleAndresen (Norvégia), @TomDeRuyk (Belgium) és a @ResearchLive Angliában.
Érdekes, hogy a befolyásos kutatók többsége rendkívüli mértékben összefonódik egymással, ami nem szokatlan kisebb iparágakon belül. Ebben az esetben a viszonylag alacsony mértékű szeparáció oka valószínűleg inkább a közösségi média korlátozott alkalmazása a kutatók részéről. Ez a társalgási teret meglehetősen leredukálja, de ugyanakkor serkenti az iparág különböző csoportjai közti kapcsolatokat.