Néhány héttel ezelőtt – még nagyobb mértékű leépítések után (az alkalmazottak további 47 százalékát bocsátották el) – , a News Corp megerősítette azt a szándékát, hogy szabadulni akar a veszteséges MySpace-től. Vajon mennyit érhet az egykor hatalmas közösségi oldal?
Ha tavaly kérdezed ezt, a múlt év adatai alapján, azt válaszoltam volna, hogy a vállalatként rosszul menedzselt MySpace megőrizte a zene és szórakozás rajongó fiatalok lenyűgözően nagy felhasználói bázisát, és hogy az egyetemi hallgatók több mint fele még mindig úgy gondol a MySpace, mint "cool" dologra.
12 hónappal később láthatod, hogy a közösségi hálózat milyen gyorsan omlik össze még az egyre fontosabb Y generáció (1982-1995 között születettek) piacán is. Most már több, mint 70 százalék úgy érzi, hogy a MySpace "béna".
A Facebook marad a csúcson, távolról követi a Twitter, és a Microsoft Windows Live. (tomhcanderson)
szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.01.28. 15:21:00
Nem kéne még keresztet vetni rá, mert más szegmensekben lehet, hogy még tartja magát.