Januártól a Research International Hoffmann és a TNS Hungary, a nemzetközi egyesülést követve, Magyarországon is közös piackutató vállalkozásként folytatja munkáját. A két cég TNS Hoffmann néven dolgozik tovább egy ötfős board vezetésével, amelyet Hoffmann Márta CEO irányít. A Specialist Divíziót Duránszkai Gábor, az FMCG-Retail Divíziót Falus Tamás vezeti. A kvalitatív kutatások Pásztor György irányítása alatt zajlanak. A cég gazdasági igazgatását Kármán Gábor látja el.
A TNS Hungary jogelődje 1989-ben az egyik első piackutató intézet volt és Magyarországon a mai napig az üzletág első tíz top vállalkozásába tartozik. Az 1997-ben alakult Research International Hoffmann rövid idő alatt vált az ad hoc piackutatás vezető szereplőjévé, és került be a legnagyobb 5 magyar cég közé. A TNS Hoffmann, a korábbi két cég egymást kiegészítő profiljának integrálásával a hazai piackutató szakma egyik legszélesebb körű szolgáltatását nyújtó szereplője lesz.