Mint minden, a kiskereskedelmi értékesítés is változás előtt áll, a digitális technológiák hamarosan átalakítják a vásárlásnak azt a módját, amit ma ismerünk.
Az Adidas újabban a digitális technológiát veti be üzleteiben, hogy bemutassa 8000 darabos cipőkínálatát a vásárlóknak. A technológiát szinte bármilyen kiskereskedelmi egységbe telepíteni lehet, ahol így a teljes Adidas termékválasztékot értékesíteni lehet anélkül, hogy egy gigantikus méretű üzletet kellene építeni a belváros közepén. Ez pedig hatalmas előny minden kiskereskedőnek, nagynak és kicsinek egyaránt.
A vásárlási élmény alapja egy nagy virtuális fal, mely több LCD érintőképernyőből áll, melyek arcfelismerő rendszert használva képesek felismerni a vásárló nemét. Az adiVerse virtuális fal személyre szabottan, a vásárló nemének megfelelően ajánl termékeket és segít megtalálni a vevő számára tökéletes cipőt, vagy egyszerűen lehetővé teszi a teljes termékkínálatban való böngészést, miközben a cipők bemutatására valós idejű 3D grafikát használ (köszönhetően az Intellel való együttműködésnek).
A legnépszerűbb termékek esetében a legkülönbözőbb tartalmakat lehet megjeleníteni, videókat, statisztikákat, termék specifikációkat, vásárlói twitter bejegyzéseket a termékről, stb. Az vevők hozzáadhatják a terméket virtuális kosarukhoz, majd egy iPad-on keresztül (melyet az értékesítési munkatárs tart a kezében) fizethetnek hitelkártyával vagy készpénzben.
Bár van még néhány dolog, ami hagy némi kívánnivalót az adiVerse virtuális fallal kapcsolatban, mindenképpen jelentős lépés abba az irányba, amely sok tekintetben segít elmosni a határvonalat az eladóhelyi és az online vásárlás között.