Az elmúlt évek technológiai fejlődése az online marketingkutatások lehetőségeit is kibővítette, melyek jobb kihasználása érdekében az NRC frissítette szervezeti struktúráját, és fejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre.
A pozíciót január elsejétől Kurucz Imre, a cég korábbi kutatási igazgatója tölti be, aki 2000 óta dolgozik a piackutatás területén. A szakember a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem elvégzése után az NRC Piackutatónál helyezkedett el kutatóként, feladatai közé tartozott a kutatások teljes körű tervezése, vezetése, valamint az elemzések és prezentációk készítése. Ezt követően az RTL Klub kutatási munkatársa lett, ahol nézettségi adatok elemzésével, az értékesítési munkát támogató nézettségi becslések és prezentációk készítésével, és a kutatócégekkel való kapcsolattartással foglalkozott. 2004-ben a szakember visszatért az NRC-hez, és 2011-ig a cég kutatási igazgatója volt. Ennek során a kutatási projektek szervezéséért, lebonyolításáért, a kutatók munkájának ellenőrzésért volt felelős.
Kurucz Imre 2011. január elsejétől az NRC fejlesztési igazgatójaként elsősorban a termék- és szolgáltatásfejlesztés területén, valamint az új kutatási technológiákban - például a szemkamerás honlap vizsgálatokban és a műszeres panelmérésekben - rejlő lehetőségek kiaknázásán dolgozik.
Az NRC kutatási igazgatói posztját ezzel egy időben Tihanyi Anikó veszi át, aki korábban vezető kutatóként dolgozott a cégnél. Tihanyi Anikó 2006 óta tevékenykedik a piackutatás területén. Miután az egyik legnagyobb hazai kutatócég, az Ipsos kollégájaként széleskörű tapasztalatokat szerzett, 2009-ben csatlakozott az NRC-hez. Idén januártól kutatási igazgatóként a szakember feladata a kutatók munkájának segítése és koordinálása, a kutatások megtervezése és felügyelete, valamint az ügyfelekkel történő kapcsolattartás.
(NRC sajtóközlemény)