Itt egy olyan ötlet, aminek kedvező fogadtatásra kell találnia az olvasók között, de amit nehezen lehetne lenyomni a politikusok torkán. A Financial Times-ból :
"A vállalkozásoknak adókedvezmény kellene élvezniük új fogyasztási cikkek és szolgáltatások esetében, egy sikeres brit vállalkozókból álló csoport szerint, ugyanúgy, mint ahogy a meglévő adókedvezmények célja az új technológiák kutatásának és fejlesztésének ösztönzése."
Az ötlet Paul Lindleytől származik, aki a gyermek-élelmezési Ella Kitchen cég alapítója.
Lindley azt a példát veszi, hogy a fogyasztói márkák olyanok, mint az új technológiák, abból a szempontból, hogy segítenek jobb termékeket építeni, így az insightokba való befektetések hasonló előnyökkel járnak a brit gazdaság számára.
Jók az érvei, de a kormány minisztereinek több bizonyítékra lesz szükségük, ha meg kell győzni őket, adják vissza az adóbevétel egy részét, amit költségvetési hiánycsökkentésre szántak. (Research-live)