Anglia – A Kantar Media egy olyan iPad és iPhone alkalmazást fejlesztett ki, melynek segítségével az alkalmazásra előfizetők mobiltelefonjukról követhetik figyelemmel márkájuk vagy piacuk említését a tévében, az interneten, a rádióban és a közösségi médiában.
Francois Nicolon, a Kantar Media Intelligence Europe nemzetközi marketing igazgatója mondta: "A márkáknak az aktuális státuszukról szóló adatokhoz való gyors hozzáférésre van szükségük a márkamegítélésükkel kapcsolatban, mind az online és offline csatornákat illetően, annak érdekében, hogy hatékonyan tudják ellenőrizni azt és reagálni tudjanak lehetőségek vagy krízisek esetén. Ezzel a választási lehetőséggel ügyfeleink közelebbről kísérhetik figyelemmel márkájuk reputációjának alakulását."
A szolgáltatásra előfizetők az iPhone-on (és iPad-on) kívül hozzáférhetnek az eredményekhez más internet-képes mobiltelefonnal is, beleértve a Blackberry-t és egyéb okostelefonokat. (Research-live)