Újabb öt ügyfélvállalat jelentkezett, hogy tagja legyen a MarketTools TrueSample Minőségi Tanácsának, amely azon dolgozik, hogy javítsa a vállalatok online adatminőségi technológiáját.
Az új tagok, akikkel a szervezetben részt vevő cégek száma 14-re növekedett: Energizer, E&J Gallo Winery, Nestlé, Southwest Airlines, és egy ötödik cég, akinek nevét nem hozták nyilvánosságra.
Bruce Haggerty, a Nestlé amerikai piackutatási igazgatója azt mondta: "Csatlakoztunk a TrueSample Quality Council-hoz, mert hiszünk a küldetésében, és értékeljük az együttműködő megközelítését az online adatminőségi kérdés megoldásában."
John Ouren, a MarketTools vezérigazgatója azt mondta hogy az új tagok csatlakozása egyértelmű bizonyíték arra vonatkozóan, hogy a vezető szervezetek elkötelezettek a minőségi megoldások fejlesztésében, az egész iparág számára."