A WPP tulajdonában lévő Millward Brown együttműködést kötött a szemantikus web szolgáltatást nyújtó OpenAmplify céggel, hogy elláthassa ügyfeleit annak mélyebb megértésével, a válaszadók valójában mit is értenek a felmérésekben adott válaszaikon.
Az OpenAmplify a szabadalmaztatott Natural Language Processing (NLP) technológiát használja arra, hogy azonosítsa az online szövegfolyam jellemzőit, beleértve a témákat, márkákat, érzelmeket és szándékokat.
Tavaly a cég elindította a TopicIntentions-t, egy olyan eszközt, mely nagy mennyiségű adatot elemez, így tárja fel a felhasználók valós igényeit és méri fel, hogy a vásárlási döntéseik meghozatalakor lehet-e befolyásolni a vevőket.
A Millward Brown az OpenAmplify szemantikai technológiáját hozzá fogja adni a brand-tracking és egyéb kutatásaihoz, hogy az automatikusan különbséget tegyen arra vonatkozóan, az elhangzottak negatív, pozitív vagy semleges értelműek, így pontosabb lesz a válaszok értelmezése.
"A tracking jellegű kutatások méretüket, hosszukat és komplexitásukat tekintve egyre bonyolultabbá váltak, amely a humán tényező közreműködését is nehezebbé és költségesebbé tette", állítja Jorge Alagón, a Millward Brown innovációs vezetője. "Az OpenAmplify-al való együttműködés segíteni fog nekünk, hogy beépítsük a szavak és mondatok jelentését automatizált elemzésünkbe."
A szolgáltatást globálisan kiterjesztették minden Millward Brown leányvállalatra és licenc tulajdonosra, az angol nyelvű kutatási projektek esetében.
Az OpenAmplify vezérigazgatója, Mark Redgrave, azt mondja, hogy "az együttműködés a Milllward Brown céget az elemzésnek egy olyan szintjével fogja ellátni, amely korábban csak a időigényes kézi kódolás útján volt lehetséges."
Internetes oldal: www.millwardbrown.com és www.openamplify.com. (Mrweb)