Egy paródia a fókuszcsoportokról... (Lásd még: „Mert magamat kigúnyolom, ha kell, de hogy más mondja, azt nem tűröm el!...”)
Piackutató és marketinges szubkultúra. Kortárs piackutatás, cutting-edge technológiák, kutatási konferenciák, kutatási hírek a hazai és az angolszász piacokról - friss gondolatok, friss hírek a kutatási iparágból, első kézből. A blogot a Forecast Research kutatója szerkeszti.
Hírlevél! Emailben értesülhetsz a blogon megjelent új cikkekről. A korábbi Feedburner-es hírlevél sajnos nem működik, újra fel kell iratkoznod, pl. ITT vagy ITT. (Csak add meg a blog RSS URL-jét: https://piackutatas.blog.hu/rss és az email címedet.) Még több hír kell? Iratkozz fel erre a csatornára is: https://www.piackutatas-hirek.hu/rss/osszes-hir
Forecast Research Piackutató
Online piackutatás
Online market research in Hungary
Omnibusz piackutatás
A Forecast Research piackutatói
Személyes, kérdőíves megkérdezés
Próbavásárlás, mystery shopping
Fókuszcsoport, moderátor
Etnográfia, etnografikus interjú
Termékteszt, vakteszt
Árvizsgálat, PSM, BPTO
Reklámteszt, preteszt
Egy paródia a fókuszcsoportokról... (Lásd még: „Mert magamat kigúnyolom, ha kell, de hogy más mondja, azt nem tűröm el!...”)
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.