USA – Az elektronikai kiskereskedelemben érdekelt óriáscég, a Best Buy egy olyan kutatási megközelítést fejlesztett ki, mely az áruházak munkatársait használja fel arra, hogy fogyasztói visszajelzéseket gyűjtsenek, míg ügyfeleik vásárolnak.
Az új Fogyasztók Hangja az Alkalmazottakon Keresztül (Voices of Consumers Through Employees, VOCE) rendszer figyeli az alkalmazottakat és valós idejű felhasználói visszajelzéseket gyűjt olyan témákról, mint például reakciók a termékekre, szolgáltatásokra, értékesítési politikákra, üzletek elrendezésére és mindezt egy intranet rendszeren (belső hálózaton) keresztül jeleníti meg.
Bill Hoffman, a cég fogyasztói insightokért felelős alelnöke kifejtette: "Az a képességünk, hogy több, mint egymilliárd beszélgetést folytatunk évente a fogyasztókkal, óriási előnyt ad a Best Buy-nak a kiskereskedelem területén. A valós idejű adatok lehetővé teszik, hogy változtatásokat eszközöljünk akár néhány napon belül, szemben az eddigi hónapokkal."
A VOCE rendszert az ősz folyamán vezették be az összes amerikai Best Buy üzletben.
(Research-live)