AUSZTRÁLIA – A reklám-teszteléssel foglalkozó Luma cég partnerségi megállapodást kötött az online piackutató Vision Critical céggel, hogy együtt indítsanak el egy közösségi alapú tesztelési szolgáltatást.
Az Ad Nest közösségnek jelenleg már 2,000 tagja van, de az idővel 5,000 főre fog gyarapodni. A tagokat megkérik, hogy véleményezzék a fejlesztés alatt álló hirdetéseket, illetve értékeljék a versenytárs vállalatok kampányait.
A Luma vezérigazgatója, Sally Joubert (a képen) azt mondta: "Az online közösségek lehetővé teszik számunkra, hogy rövidebb idő alatt és alacsonyabb költségek mellett jussunk insightokhoz, így hirdetők képesek lesznek azonnal reagálni a piaci körülményekre és ezáltal fenntartani versenyelőnyüket. Azáltal, hogy hirdetésüket teszteli egy online közösség, a vállalatok a történések ütőerén tarthatják az ujjukat, tudni fogják, hogyan reagál a közönség kommunikációjukra és versenytársaik kommunikációjára."
Ez év januárjában, a Luma társult a panelszolgáltató Research Now céggel, hogy elindíthassa Add+Impact 2.0 nevű szolgáltatását, mely egy hirdetéstesztelő rendszer, ami a Research Now paneltagjainak körében, 36 országban tesztel kreatív hirdetési tartalmakat. (Research-live)
Reklámteszt, reklámfilm teszt, reklám előteszt, reklám preteszt >>>