A Nielsen és a McKinsey közösségi médiával foglalkozó vegyes vállalatot alakít.
A kutatóóriás Nielsen a BuzzMetrics nevű, közösségi médiafigyelő szolgálatát viszi be abba a vegyes vállalatba, melyet a vezetési tanácsadó McKinsey céggel alapít, azzal a céllal, hogy a közösségi médiát részévé tegyék ügyfeleik tevékenységének.
A new yorki székhelyű vegyes vállalatot NM Incite-nak nevezik és vezérigazgatóként Dave Hudson vezeti, aki a Nielsen korábbi globális ügyfélkapcsolati elnökhelyettese.
Az NM Incite arra számít, hogy még az ősszel elindíthatja tevékenységét a marketing hatékonyság mérésének és javításának területén, valamint a termék-bevezetés optimalizálás és a vevőszolgálati tapasztalatok kezelésével kapcsolatban.
A McKinsey biztosítja a marketinggel és értékesítéssel, valamint a szervezetekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos szakértelmet. Ők ugyanis sajátos tudással rendelkeznek olyan területeken, mint a digitális marketing, marketing ROI, szóbeszéd (word-of-mouth) marketing és fogyasztó viselkedés.
Dominic Barton, a McKinsey globális ügyvezető igazgatója, mondta: "A közösségi média egyre inkább kritikus terület az üzleti vezetőknek és az ügyfeleink közül sokak számára még kihasználatlan lehetőség. Ez a vegyes vállalat az intézményeket valós idejű insightokkal fogja ellátni, hogy így segítsük a vezetőket jobb eredmények elérésében."
Az NM Incite Angliában és 14 másik piacon is jelen lesz, beleértve az USA-t is.
A YouGov felvásárolta a Harrison Group tanácsadó céget, így terjeszkedik az USA-ban.
A YouGov, mely online piackutató vállalat, 13 millió dollárért felvásárolta az amerikai, marketinggel és stratégiai kutatásokkal foglalkozó tanácsadó céget, a Harrison Groupot.
A Harrison specialitásai az előrejelzés, szegmentálás, márkázás és piaci modellezés, különböző piaci szektorokkal kapcsolatban, de különös hangsúllyal az interaktív szórakoztatás és a pénzügyi szolgáltatások területén. Egyesítve a YouGov jelenlegi amerikai megbízásaival, az akvizícióval a vállalkozás volumene a jelenlegi duplájára nő. (BrandRepublic)