USA – A First Insight nevű kiskereskedelmi szoftvereket fejlesztő cég egy olyan online játékot dobott piacra, aminek az a célja, hogy a kiskereskedőknek segítsen összegyűjteni a fogyasztói insightokat és jobb kapcsolatokat építeni velük.
A játékban, amit Soldnak neveznek, a játékosoknak a saját boltjukat kell vezetniük, amit igazi és nemsokára piacra kerülő termékekkel töltenek fel. A játékosoknak választaniuk kell, hogy melyik terméket teszik ki a polcra és arról is dönthetnek, hogy mennyiért árulják azokat.
A játék alatt a First Insight cég összegyűjti a játékosok véleményeit a termék-kiválasztásokról, árazásról, majd arra használja az előrejelző analitikát, hogy új árut ajánljon fel nekik az ‘üzletükbe’.
A First Insight szerint, ahogy minél több ember játssza majd a játékot, az ügyfelek a termékeikről vevő-véleményeket tudnak gyűjteni és megérthetik, hogy melyik fogyasztói szegmens melyik terméket fogja a legnagyobb valószínűséggel használni.
A cég azt állítja, hogy a kiskereskedelmi ügyfelek, akik használják a játékot, szintén képesek lesznek arra, hogy “jelentőségteljes ügyfélkapcsolatokat” hozzanak létre a résztvevőkkel.
Greg Petro, a First Insight ügyvezető igazgatója mondta: “...a kiskereskedők között növekvő tendencia figyelhető meg arra nézve, hogy innovatív utakat találjanak, a vevők pedig egyre erőteljesebben hallatják hangjukat. Egy ilyen megoldás, mint a Sold, ellátja a kiskereskedelmi ügyfeleinket egy olyan lehetőséggel, hogy jelentőségteljes vevőkapcsolatokat építsenek, hiteles fogyasztói insightokat gyűjtsenek és stratégiaibb értékesítési tervet hozzanak létre.” (Research-live)