"Egy francia állami felmérésben, amely az infláció okait vizsgálta, több ezer darab sajtot kettévágtak, s így kezdték árulni. Az egyik felét 37 centim-ért, a másik felét 56 centim-ért árulták. A drágább sajt gyorsabban kelt el. A fogyasztó a termék minőségét az árán méri."
Ogilvy a piackutatás kelepcéiről (II.)
2010.08.05. 07:00 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: marketing piackutatás piackutató fogyasztói magatartás árérzékenység vizsgálat árvizsgálat
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.