A tanácsadás mentheti meg a kutatócégeket? Interjú Klenovszki Jánossal (NRC) a kutató szakma útkereséséről. A piackutató cégek sokszor túlhangsúlyozzák a módszertani kérdéseket, de ez adatbeszállítói pozícióhoz vezet(ett). A jövőben nem elég adatokkal segíteni a megbízókat, hanem részt kell vállalni az ügyfél problémájának megoldásában - a tanácsadói pozícióra törekvés lehet az egyik kiút a jelenlegi helyzetből.
Új szolgáltatás az online kampányok mérésére. A VMR-AdProfile az Adverticum és az NRC közös fejlesztésén alapul. Egyfelől a VMR kutatás 50 ezer fős paneljére, másfelől az Adverticum AdServer NG adataira építő, böngésző alapú szoftveres megoldás, mellyel a médiatulajdonosok és a médiatervezők munkáját segítenék. A demográfiai, internethasználati és egyéb adatok alapján előálló kampányprofilon túl reklám utótesztek is futtathatóak a rendszeren.
Innovációs menedzser a GfK-nál. Sári Péter feladata a márkázott termékek piaci bevezetésének, a portfolióbővítésnek, az innovatív kutatási módszerek kidolgozásának és alkalmazásának, illetve a vállalat digitális stratégiájának támogatása lesz.