A fogyasztói kutatások gyakran hangsúlyozzák, hogy a vásárlók számára fontos a minőség, ugyanakkor, amikor vásárolnak, már csak az ár alapján döntenek – növekszik az igény az olcsó termékek iránt. Mayer Tamás, a Henkel Magyarország mosó- és háztartási tisztítószerek üzletág-vezetője szerint a fogyasztó nem olcsó, silány minőségű terméket szeretne vásárolni, hanem jó minőségű terméket, kedvező áron. A teljes cikk az Elelmiszer.hu oldalon olvasható.
Mészáros József magyarországi ESOMAR képviselő és az esomar.blog.hu szerzője visszatért betegsége után, erről ír blogjában. Jobbulást és várjuk az ESOMAR híreket.
A Mediainfo is ír az ESOMAR vs. Anderson afférról. A legújabb fejlemény, hogy Tom Andersont egy mexikói konferencián felkérték előadónak, majd visszavonták a meghívást. A mexikói ESOMAR képviselő is szerepet játszott az ügyben... Részletek itt.
Pintér Róbert arról ír, hogy az amerikai tinédzserek lépnek a Facebookról. Az okok szerteágazóak, kezdődik a leépülés? Részletek a Cawi blogon.
Egy másik posztban Robesz – az általunk is favorizált – Ray Poynter legújabb könyvét mutatja be, mely az online és közösségi média kutatásról szól és egyúttal az ESOMAR hivatalos kézikönyve is, itt olvashattok róla.
Végül egy olyan oldalt ajánlunk, ahol bőven találtok olvasgatnivalót az uborkaszezon idejére, mégpedig kutatási témájú sajtóközleményeket.