"Amikor az Elfújta a szél volt a legnagyobb könysiker, megkérdeztük a felnőtt lakosság keresztmetszetét, hogy olvasták-e a könyvet. Az igen válaszok száma túl magas volt - nem lehetett igaz; az emberek nem akarták elismerni, hogy nem olvasták a könyvet. A következő héten másképp tettük fel a kérdést: Szándékában áll elolvasni az Elfújta a szél című könyvet? Azoknak, akik nem olvasták, most már könnyű volt azt felelni, hogy igen, tervezik, akik viszont olvasták, azok megmondták, hogy már olvasták. Ez már hihető adatokkal szolgált."
Ogilvy a piackutatás kelepcéiről (I.)
2010.07.21. 07:53 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: piackutatás ogilvy piackutató kérdőív kérdezőbiztos kérdőíves interjú kérdőívszerkesztés
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
